nou dat heb ik weer sta ik achter onze bar kijk ik naar de tafel en ik zie echt een gezichti in dat glas... voor de rest ben ik heel nuchter hoor en ben niet bang..dit zal te maken hebben met weerspiegeling maar vond het even grappig om te laten zien..
Zo die is duidelijk!!! maar qua weerspiegeling, wat zou het dan kunnen zijn?? Iig niet iets van wat er achter t glas staat lijkt me..
er stond niets achter het glas voor de rest..de tv stond ook uit..je kon het alleen zien vanaf een afstandje echt wel grappig...heb nu het glas anders gezet en het idd chagerijnige spook is weg
Dit is nu precies wat voor het team van de X-files.....Ik zou gelijk Mulder en Scully even bellen Wel leuk ja
Ik was al bang voor weer zo'n spoken/geesten topic (begin ik toch echt wel een beetje moe van te worden). Maar dit is gelukkig grappig bedoeld! Die coca cola glazen van tegenwoordig ook, inclusief chagerijnig spook
haha stond er iets op je t-shirt?? ik wou hier eerst ook nog niet lezen,ik dacht ow weer het zoveelste haha
Beter die geesten topics dan weeeeer van die show je dit topics ... Maar goed, foto ziet er wel grappig uit
nope had een roze jurkje zonder print aan...en mn vriend een zwart shirt zonder plaatje alleen kleine lettertjes..