ok ik heb me toch een verekte kiespijn zeg jeetje. maar IK HEB GEEN TANDARTS(ik weet stom) ben onlangs verhuist en alles is vol,ben wel tandarst verzekerd.ik weet bijna zeker dat mijn kies eruit moet want het is een verstandskies en hij is afgebroken van de bovenkant en ik schiet zowat tegen het plafond als ik iets kouds of warms eet of drink maar even terug te komen op mijn vraag die ik wilde stellen hoe zit dat nou kan ik wel gewoon een afspraak maken bij een tandarts in de buurt om alleen dat ding eruit te jassen?
Ik zou een dienstdoende tandarts bellen..spoed tandarts,of morgen naar de poli kaakchirurgie. Sterkte meid!
Je hebt inderdaad spoed tandartsen die 's avonds en in de weekenden werken, daar kun je altijd bij terecht. Je moet vaak wel meteen betalen omdat het niet je eigen tandarts is
ok dan heb ik een probleem dus want dat zit dus zoo niet in het buget van deze maanden pfffff.ben in staat om mijn hoofd tegen de muur te bonken zoo irrtitante pijn nee geef mij maar 20 bevallingen dan dit
Zit er geen noodtandarts bij jullie in de buurt? En anders zou ik naar een dienstdoende tandarts bellen.
Kun je niet naar je oude tandarts toe? Waarschijnlijk ben je daar nog ingeschreven. En anders in je omgeving een noodtandarts bellen. Kiespijn is verschrikkelijk...brrr..sterkte!
Mijn vriend heeft toen ook een spoedtandarts gebeld, kon er direct terecht. Hoefde later de rekening pas te betalen
Ik denk niet dat je met zoveel pijn moet blijven lopen, als je het laat lopen ben je straks nog veel verder van huis (lees ontstoken kaak of erger) ... Overigens valt het volgens mij wel mee. Wij hadden onze tandarts ook nog niet overgezet en 4 dagen voor onze vakantie kreeg mijn hubbie pijn in zijn verstandskies. Dienstdoende tandarts gebeld en daar kon hij terecht. Hij moest 100 euro meenemen omdat ze inderdaad willen dat je vooraf betaald. Overigens is voor minder dan dat zijn verstandskies getrokken .... Probeer toch maar het geld bij elkaar te schrapen en ga naar de tandarts.
... en uiteraard kan je de rekening dan weer indienen bij de verzekering en krijg je het weer terug. Je hoeft het dus alleen maar voor te schieten
Ik zie dat je in Rotterdam woont. De praktijk aan de Mathenesserlaan heeft altijd nog wel plaats en ze zijn super goed daar. Dit is hun website: Welkom bij Tandzorg.nl | Tandzorg.nl Sterkte en succes!