Mijn zoon is gek op team umizoomi, maar ik vind enkel speelgoed via amerika. Wie weet waar ik nog speelgoed kan krijgen van umizoomi? Desnoods via engeland ofzo, via amerika zit je weer met invoerkosten.
hier krijg je rugtassen en knuffels Online Buy Wholesale umizoomi from China umizoomi Wholesalers |Aliexpress.com -Page {3}
Hier nog een team umizoomi fan. Ik lees even mee dus Er is weinig van te vinden, zelfs op YouTube geen Nederlandse filmpjes te vinden.
Hier nog een fan! (Eigenlijk alles van Nick jr. is favoriet op dit moment) zie ook mn vraag of dora apps leuk zijn (en alle andere Nickelodeon apps). Ik lees dus even mee. (De site maakmijnkindblij.nl staan ook leuke dingen op, maar helaas geen umizoomi....)
@Cynnie1984: Paw patrol is behoorlijk wat van te vinden hoor Bart Smit had ooit exclusiviteit op Paw Patrol maar nu kun je diverse los speelgoed vinden. Hoofdkwartier bol.com | Paw Patrol Hoofdkwartier | Speelgoed Marshall (brandweerhondje) Paw Patrol voertuig met puppie Misschien dat je hier nog wat mee kan? Paw Patrol Basic Voertuig Chase Kopen | PakAanbieding.nl
Hier trouwens ook een hele lading speelgoed van Umizoomi, via amazon UK. Amazon.co.uk: umizoomi: Toys Store
Zo dan die umizoomi dingen zijn ook duur!!! Thx voor de link voor Pawpetrol.... 5 december here we come