Wij hebben komende week voorjaarsvakantie. Nu wil ik wel wat leuke dingen gaan doen en ben gewoon nieuwsgierig welke uitstapjes jullie met de kids gaan maken. Misschien doe ik nog leuke ideeen op?!
Wij hadden afgelopen week vakantie. We zijn één dag naar Billybird in Volkel geweest, één morgen naar de bioscoop, een paar keer lekker gaan wandelen en gisteravond gaan uit eten.
Hier in het zuiden hebben we afgelopen week vakantie gehad en wij hebben carnaval gevierd. 😄 In de meivakantie geven we ons kraamfeest en gaan we verder ivm een kleine baby nog niet veel dagjes weg maar normaal gesproken gaan we lekker uitwaaien op het strand, een dagje naar een leuke stad (Amsterdam, Maastricht, Antwerpen, etc.) of naar een thermaalbad, al is dat laatste niet zo geschikt voor kinderen.
we hebben vanaf morgen vrij morgen gaan de meiden naar opa toe (beide werken) dinsdag ga ik eerst ontbijten bij de hema met ze (wilde oudste graag) woensdag gaan ze naar andere opa en oma donderdagmorgen ben ik vrij en gaan we naar de markt, smiddags gaan ze opa en oma (wij naar concert) en halen ze er vrijdag weer op zaterdag zwemen zondag nog geen plannen maandag oudste studiedag en dan naar ballorig
Nog niet echt vastomlijnde plannen. Vakantie is ook vooral bedoeld om uit te rusten toch . Ze vinden het hier heerlijk lekker samen thuis te spelen. Met mooi weer gaan we hard fietsen oefenen. Verder komt mijn moeder dinsdag en woensdag gaan we met een aantal vriendinnetjes en hun moeders naar Monkeytown. Verder geen plannen.
Kids gaan morgen met zusje weg, dierentuin Di, woe,do moet ik werken en gaan ze naar opa en oma Vrij gaan we naar ballorig denk ik Za J zijn verjaardag en zondag NIKS
Ah ... heerlijk! Zou ik ook nog kunnen doen ... naar mijn ouders in Frankrijk. Alleen jammer dat manlief moet werken.
Dag naar vriendin met kinderen Dag naar creche/bso Dag met opa en oma Dag haarlem met museum Afgewisseld met drie dagen niks en lekker thuis spelen
Voor mijn kinderen is het niks om de hele dag thuis te blijven. Elke dag naar buiten, voetballen, speeltuin, fietsen. Verder een keer bioscoop, indoorspeeltuin, verder nog geen idee.
Mijn kinderen hebben de vakantie alweer achter de rug, die beginnen morgen weer, Wij zijn twee keer naar een binnenspeeltuin geweest,1 dag naar een lego event waarbij onze kinderen lego wedstrijden konden doen. En voor de kleintjes een aparte duplo hoek was En het feestje van onze zoon hebben we ook nog in een binnenspeeltuin gevierd met zijn vriendjes dus eigenlijk zijn we drie keer geweest De rest een keer lekkere film/pyjama dag gehad, en andere dage. lekker buiten spelen,
Hartsvriendinnetje van dochter komt morgen een nachtje logeren, en we gaan een dagje naar Amsterdam: Kalverstraat, uit eten en 's avonds negenmaandenbeurs. Dat is verder ook het enige, dan ben ik gaar zat met 30 weken zwanger zijn... O, en dochter is vandaag met rapport naar opa waar oom en tante ook zijn, schat in dat ze bij thuiskomst wel genoeg geld heeft voor de doos lego die ze graag wilde kopen, heeft ze wat te doen de komende week
We zijn zaterdag naar de dierentuin geweest. Vandaag is ze met opa naar het strand geweest. Woensdag naar monkey town. Verder nog geen plannen. Misschien zwemmen en anders lekker rustig aan doen. Dinsdag komt opa oppassen. Dus zal ze ook lekker naar buiten gaan met lekker weer wilde ze naar de kinderboerderij.
Morgen naar balorig met alle vriendinnen en kinderen. Dinsdag en donderdag komt er een vriendje logeren en dan gaan we naar het bos en s'avonds een filmpje kijken. Donderdag gaan ze naar vriendjes te spelen. Vrijdag geen plannen, behalve voetbaltraining. Zaterdag ook geen plannen en zondag op visite.
Eerste dag zit er al weer op. Vanmorgen begonnen met een ontbijtje bij de HEMA en daarna lekker naar de bioscoop geweest. Nu weer lekker aan het neuzen op internet om ideeën op te doen voor morgen.
ik plan bewust niks. Tijdens de kerstvakantie viel het mij op dat mijn dochter zo genoot van thuis zijn, spelen, knutselen,tv kijken, buiten in de tuin, maar ook van lekker in pyjama blijven. Ze ontspande daardoor zichtbaar, sliep zelfs uit. Vandaag zei ze tegen mij dat ze de vakantie zo fijn vindt, lekker thuis zijn en niet altijd maar ergens naar toe moeten ! En daar heeft ze een punt, want in de vakantie is er geen moeten. Heerlijk!