Nog nooit maar dan ook nooit in al die jaren dat we samen zijn ben ik inspiratie loos geweest voor mijn lief. Verjaardagen, kerst altijd had ik iets leuks. Maar nu, ik kom gewoon niet verder dan een riem die hij graag wil. Ik wil geen luchtje, geen kleding, horloge heb ik pas gekocht... Kortom....... inspireer mij
Hmmm... wij geven altijd grote cadeau´s. We geven elkaar niks voor onze verjaardag, maar sparen het geld voor met Kerst. Zo kopen wij ons dan grote wensen zoals bvb een nieuw bankstel, Dolby surround systeem enz...
Nee dat klopt! Maar als bijna niet op vakantie gaat, geen verdere cadeautjes geeft en de vrije tijd graag thuis besteed, is het wel een goede investering!
Niets. Ik krijg ook niets. We doen alleen lootjes met de schoonfamilie en verder moeten we nog even op onze centjes passen. Volgend jaar zal er wat meer ruimte zijn . Voor onze dochter heb ik wel wat gekocht. Zo sneu als de neefjes en nichtjes van alles krijgen en zij niet. Zij zal het nog niet merken, maar nichtje is bijv. 4. Leg maar eens uit waarom haar nichtje dan niets zou krijgen.
Hij krijgt gta5 voor Xbox maar dat weet hij al want zeurt al maanden dat hij die voor kerst wil. Heb als verrassing nog twee kaarten voor theater gekocht voor ons samen.Hmm.. Bedenk me net dat ik niet meer weet waar ik die gelegd heb.
Een beurt. Nee, dat zou wel erg goedkoop zijn Hier in elk geval wel een geurtje, een december kraslot (min of meer traditie) en een autosticker. Er mag hier ook nog wel wat bij, ik lees dus mee.
Meestal koop ik een kleinigheidje voor hem. Dus iets van een boek dat hij graag wil hebben of een cd ofzo. Meteen een goed excuus om mezelf ook een nieuw boek te geven.
Wij zoeken meestal iets uit waar we allebei wat aan hebben of iets wat we al heel lang graag willen hebben. We kopen dit dan gezellig samen. Dit jaar wil ik graag een luchtje en hij weet het geloof ik nog niet. Lekkere warme sloffen sloffen (ugg bijv?) Als hij sport iets voor zijn sport wat toe is aan vervanging Een abbo op een tijdschrift Goede handschoenen, sjaal en muts Rituals mannenpakket Goede verzoringsproducten Ik vind het altijd zo lastig vandaar dat we dus altijd samen iets uitzoeken voor de kerst.
Een Dolce Gusto apparaat met een pakket cups... Ik drink zelf geen koffie *yak* dus dit is echt een kado voor hemzelf...