Goedenavond dames, Over 2 weken ga ik een avondje stappen met wat vriendinnen. Na bijna een jaar Nu wil ik graag nieuwe kleding aan maar heb eigenlijk geen idee wat en waar ze leuke kleding online verkopen. Iemand een idee?
Ik ben fan van Asos Bezorgen snel en bezorgkosten zijn ook heel redelijk! ASOS | Shop women's fashion & men's clothing | Free Delivery & Returns Sustilo is ook leuk www.sustilo.nl Verder de welbekende shops van Esprit, Wehkamp, H&M ... Veel plezier over 2 wkn
Bedankt voor de berichtjes Ik ga zeker even op de sites kijken. Bedankt chiggy dat gaat zeker lukken.
Aaah zeg dat nou niet Loop er even op te kijken en ze hebben ontzettend leuke kleren ! *wil hebben, wil hebben*... Had me net voorgenomen zuinig aan te doen
dat asos is ook leuk zeg! maar ik weet niet goed hoe duur nou iets is, er staat geen euro bij volges mij.. weet iemand hoe dat dan werkt?
ik koop trouwens ook wel eens wat bij: Welikefashion.com . Best prijzig maar wel echt heel erg mooi!!
Helemaal rechtsboven op de homepagina zie je een klein vlaggetje van Engeland staan, als je daar op het pijltje klikt kun je het naar euro's veranderen!
Freshlabelz - Naturally Cool Brands Kleding - online kopen bij Freshlabelz Kleding - online kopen bij Freshlabelz
wat een leuke sites allemaal. Heel erg bedankt. Sustilo is inderdaad leuk maar heeft wel een lange levertijd heb het namelijk nog nooit binnen 2 weken gehad.
ik heb gister bij de H&m hele leuke kleding gehaald! niet online trouwens maar dat kan wel... hele leuke zalmroze kleurtjes hebben ze er nu... ben heel goed geslaagd en nog een paar nieuwe hoge zwarte laarzen... nu nog een mooie winterjas zien te vinden... die vind ik een beetje minder...
Moet zeggen dat ik het ook erg jammer vind dat ik de site ontdekt heb door iemand op het forum Asos is trouwens ook heel leuk en goedkope verzendkosten ja.