hoi hoi, is er iemand die ook pspt (is dat een werkwoord) o.i.d. en die een leuk kitje heeft met trouwspulletjes. Wij gaan volgend jaar trouwen en wil de uitnodigen zelf maken met psp. Of heeft er iemand leuke links? digiscrapdepot heb ik al gehad.
pspt, kitje, digiscrapdepot.. ik dacht dat ik wel eens onbegrijpelijke woorden gebruikte maar hier snap ik niets van!
Ik heb één trouwkitje dus heb hem even voor je geupload. Trouwen.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - download
Zo moest wel even nadenken, dacht al wat heeft een playstation portable nou met trouwen nodig hahaha Maar gaat dus om paint shop pro hihi
kaatje, hartstikke bedankt klingel, psp= paint shop pro, een fotobewerkingsprogramma kitje= een pakketje met knutselspulletjes die je kunt gebruiken om je foto's te bewerken (net als in het echt papier enz.) digiscrapdepot= is een site waar allemaal gratis kitjes instaan.
ik kijk mee ga volgend jaar trouwen en wil ook zelf iets maken, iets anders dan standaart (en dochter als bruidsmeisje)
Ik heb ook een paar kitjes in één zipfile gestopt, maar die is te groot om te uploaden op 4shared. Als je wilt kan ik ze mailen. Stuur dan maar PB.