Hier ook krezip: sweet goodbye's. Gewoon omdat ik het een heerlijk meeblèr nummer vind! Grtjs, Aleida
Ik heb geen liedje, maar het eerste waar ik aan moest denken bij dit topic is: Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest......
Ik krijg altijd een brok in mijn keel van de live versie van Bright Eyes gezongen door Stephen Gately.
Nou, kom ik aan... Hmmm... Niet lachen! "Darwin kan tevreden zijn", van Pater Moeskroen... Komt door m'n man, die dit nummer al met ons ongeboren kindje verbond toen het alleen nog maar 'n droom was. Ik kan als gevolg daarvan dat nummer niet meer met droge ogen luisteren... Het is ook 'n lieve tekst overigens... Bij mijn oudste dochter is "You are" van Dolly Parton nog altijd de beste tearjerker ever (ik krijg al prikkende oogjes als ik alleen al aan 't nummer dénk! Ach ja, hormonsters, zullen we maar zeggen) én een nummer van een collega bandlid van me...
Whahaha ik zit altijd te janken bij Watershipdown waar voor het geschreven is. de lieve disney konijnen film
ik had ook marco borsato me slaap maar en dat liedje van trijntje oosterhuis en glennis grace zijn ook mooie liedjes... voordegen die teksten van liedjes op geboortekaartjes willen zetten...volgens mij mag dat niet zomaar en moet je toestemming vragen omdat er copywright op de tekst zit maar dat zal de drukker je dan ook wel vertellen neem ik aan..
"Our own love" van Anouk: I'm watching your shadow cut by the moon Peacefull I wait for the dawn These moments in silence are all that I need The softness of hearing you breathe And I know it doesn't get better than this Funny it starts whit just one little kiss Baby all I know you're no longer alone We've started a home of our own love All my love is yours, you're no longer alone We've started a home of our own love Your ups and your downs, powers and fears Your presence fulfills my desire You're all that I've wished for You're more than I need you're right where I wanna be I don't ask questions or try to explain Telling myself it just happens this way Baby all I know you're no longer alone We've started a home of our own love All my love is yours, you're no longer alone We've started a home of our own love Erg mooi vind ik. Moet het niet luisteren op mijn ipod in de trein, want dan zit ik zeker met tranen in mijn ogen en dat staat een beetje raar. groetjes, Hellen
Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent Glennis Grace - Als je slaapt De 2 mooiste liedjes tijdens, maar vooral NA mn zwangerschap Gegarandeerde tranentrekkers!
Het liedje: Nu dat jij er bent van Trijntje Oosterhuis zorgt bij mij elke keer weer voor een flinke huilbui...!!! Ik luister het nummer ook erg veel en beebje word dan ook altijd erg druk ...!!! Liefs Nelleke