wie kan er iets zinnigs zeggen over mijn kaartje?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by beccy, May 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Beste allemaal,
    Wie kan er iets zinnigs zeggen over mijn temp kaartje?? KOm er deze maand niet zo goed aan uit. Heb ik nu wel of nog niet mijn ei gehad..?
    Ik dacht zelf van wel, maar mijn temp stijgt niet en ff geeft nog niks aan..Klussen wel gewoon nog door, maar vind het beetje vreemd.
    Kaartje staat in handtekening..

Heel erg bedankt!!

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het is inderdaad wel wat vaag...
    ik denk toch dat je ei nog niet geweest is... maar ja zeker weet ik het ook niet...
    ik zou inderdaad voor de zekerheid blijven klussen...
    succes!

3. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    zeeland
    ja he, ik dacht op dag 13 dat mij ei wel zou springen, maar die temp blijft maar hangen..Dus er inderdaad maar vanuit gegaan dat mijn ei nog niet geweest is.. Vorige maand had ik een heel duidelijk kaartje..Vreemd dat dat zo erg van elkaar kan verschillen.

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het zou kunnen dat je ei op dag 15-16 is gesprongen. omdat je natuurlijk wat temps mist en sommige heb je niet mee laten doen, daarom kan FF mssn geen goed kruis zetten...

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,929
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    ik zou gaan beginnen door elke dag om het zelfde tijdstip te gaan tempen.

(allebei) je kaartjes zien er raar uit doordat ze regelmatig metingen missen.
    Zeker in de periode waar de eisprong zou kunnen vallen, is het missen van een temping niet handig.

Probeer de temp-methode zo nauwkeuring te volgen, want anders heb je er niks aan en blijf je twijfelen (zoals je nu doet).

Overigens kan ik nog niks maken van je nieuwe temp kaart omdat er gewoonweg teveel (belangrijke) metingen missen.

6. Seth

Seth Niet meer actief

sluit ik me bij aan!

7. beccy

beccy Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,191
    0
    36
    zeeland
    Kruis is gezet bij dag 18..heb altijd een korte lf dat weet ik van mezelf, vandaar dat ik ook sommige dagen niet heb getempt..maar als je kijkt naar mijn vorige charts is deze maar vreemd. Ik temp trouwens altijd op dezelfde tijd en op dezelfde manier..

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hij vooral gek door de ene piek... Maar gelukkig heb je hè ei gevonden! Hopelijk is het raak!

Share This Page