Hoi Dames, Wie kan mij succes verhalen vertellen over alleen nog de ochtend en avond voeding borst geven? Mijn meisje krijgt nu de eerste en laatste voeding borst en overdag kv i.v.m. werken. Doe dit nu ruim een week (heb de borstvoedingen overdag daarvoor wel langzaam afgebouwd) en in het begin waren mijn borsten keihard in de ochtend en avond, maar nu niet meer. Er komt nog wel voldoende uit maar ben bang dat het steeds minder word. Ik wil dit zo graag nog even volhouden, maar ben bang dat het niet lukt. Wie heeft het ook zo gedaan en ging het goed? Graag jullie ervaringen. alvast bedankt
Hoe oud is je dochtertje? Want of dit lang lukt, hangt nogal af van op welk moment je daarmee begint... hoe vroeger je overdag afbouwt, hoe eerder je productie in z'n totaal naar de knoppen is Mocht je het een beetje op peil willen houden, dan zou je kunnen overwegen om tussen de middag en 's avonds voor je zelf op bed gaat even te kolven. Vooral die avond/nachtvoedingen zijn namelijk goed voor je productie
Hoi, Mijn dochter is bijna 5 maanden en ik heb 4 maanden volledige borstvoeding gegeven.Ik heb ook overwogen te kolven maar dit is op dagen dat ik werk niet mogelijk. En bij mijn werk heb je ook geen pauzes dus dat is ook geen optie. Wil zo graag dat het nog even goed gaat, want het is natuurlijk het beste voor haar en ik vind het zelf ook zo gezellig!