Theorie Examen Auto

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    17 november moet ik op voor mn theorie!

Heb heel lang niet meer durven rijden (had een lesinstructeur die zijn handjes niet thuis kon houden), maar nu heb ik eindelijk na 3 jaar weer de moed gevonden en ben weer begonnen met lessen!

Had mijn theorie 3 jaar terug al, maar helaas is die verlopen :S

Hebben jullie nog tips, hoorde dat het veel moeilijker is geworden de afgelopen 3 jaar.

Kan ook nergens op internet meer een site vinden waar je GRATIS je theorie kan oefenen, je moet overal voor betalen :S

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

je hebt geluk dat je nu nog je theorie haalt.. binnenkort komen er 5 vragen bij.. die zijn nu nog op de proef.. vind ik eerlijk gezegd wel moeilijke..

ik heb hem 2 weken terug gehaald.. als je goed leert is er niks aan de hand.. ik heb hem in 1x gehaald met 0 fout.. dus het is gewoon een kwestie van goed leren.. ik heb alletwee de boeken gekocht en een cdtje gebrand ervan.. en telkens afwisselen en zorg dat iemand je overhoort..

3. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Alletwee de boeken? Mag ik vragen welke dat dat zijn?

Ik heb namelijk van mijn lesinstructeur een theorie boek en een cd gehad.

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja je hebt een theorie boek.. en een 1000 examenvragen boek ... het is hetzelfde als op de cd alleen dan met meer situaties en betere uitleg...

5. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    mijn vriend heeft hem ook in 1 keer gehaadl
    goed door nemen
    we hebben een boek met allerlei vragen

6. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Wat goed! Hoop ook echt dat ik hem dit keer ook weer in 1 keer haal!

Heb zojuist het boek met de examen vragen besteld ;)

7. sinada

sinada Niet meer actief

Als je je aanmeld bij rijles.nl kun je allemaal examens doen. Ik heb er veel aangehad de laatste keer. Jaren geleden ook geweest en moest nu in augustus weer opnieuw. Opzich is er niet heel veel veranderd hoor .

8. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Bedankt voor de tip, ga me gelijk registreren!

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

je kan je voor je theorie examen alleen via www.cbr.nl aanmelden... en dan moet je direct 31 euro betalen... dus je kan niet meer op de ''reserve lijst'' of gewoon daarheen gaan etc

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb mijn theorie afgelopen dinsdag gehaald :D. Ik heb een boek van de ANWB.

Succes met leren, en ik duim dat je het haalt!

11. Elena

Elena Actief lid

1 sep 2007
    241
    0
    0
    Dank je wel! Dat hoop ik ook!

Jij gefeliciteerd ;)
    Wanneer mag je je praktijk examen doen?

12. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb het hele boek uitgelezen, de meeste dingen kan je makkelijk onthouden.
    Daarnaast heb ik gewoon flink die oefenexamens gedaan, van cd-rom, en ook op internet. Dat heeft het meeste geholpen, want van iedere fout die je maakt, leer je van (je krijgt het juiste antwoord plus uitleg te zien daarna ). Ik heb er inderdaad voor betaal per examen 1,20 euro ofzo iets. Maarja ik krijg automatisch iedere maand 20 euro op mn mobiel, en ik bel bijna nooit dus.. tja, maar ja het kost wel geld, maar geloof me, het helpt wel hoor!

Ik ben in 1x geslaagd voor theorie (terwijl ik altijd heel slecht ben in theorie!)

Veel succes

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je wel!
    Ik weet nog niet wanneer ik mag, ik hoop zo rond eind nov/begin dec!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik had eerst de boeken besteld van voor naar achter en weer terug gelezen daarna direct een snelcursus erachteraan gedaan en de volgende dag theorie gelijk geslaagd was wel al 5 jaar geleden dus weet niet hoe de dingen nu zijn veranderd

succes meiden het brengt zooveel vrijheid een rijbewijs

groetjes nathalie

Deel Deze Pagina