hooikoorts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gekkies, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekkies

gekkies Actief lid

21 feb 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb op dit moment erg last van hooikoorts. Nu heb ik van a vogel een homopatisch middel gehad voor hooikoorts en huisstofmijd, maar ik durf het eigenlijk niet te gebruiken.

Iemand ervaring mee?

2. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Geen ervaring mee, wel ervaring met hooikoorts.... word er ook beroerd van! Maar ik heb alles geprobeerd (voor de zwangerschap) druppels,pillen,drankjes zelfs een of ander gek ding met rode lampjes die je in je neus moet doen een paar keer per dag... nou niets hielp bij mij :/

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    He, vervelend! Je mag inderdaad weinig gebruiken tijdens je zwangerschap, maar dingen van A Vogel wel hoor, mits er in de bijsluiter staat dat 't kan tijdens zwangerschap. Anders zou je bij de apotheek ( dus niet de drogist ) kunnen vragen wat er mogelijk is. Ik ben zelf gelukkig tijdens mn 1e zwangerschap over mn hooikoorts heen gekomen voor het eerst in jaren!

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ik heb er op het moment weinig last van, maar ik heb van de huisarts tavegil gekregen. Deze mag je gebruiken als je het voelt opkomen. Dagelijks gebruik word afgeraden maar het is wel veilig voor af en toe. Er bestaat ook een neusspray van. Tot nu toe werkt dit bij mij prima. Gebruik het sinds we begonnen aan een zwangerschap. Dus misschien een idee om het via de ha te bespreken?

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hier ook hooikoorts en gebruik een neusspray van A. Vogel. Mag gewoon hoor, heb advies gevraagd :) Bij de apotheek hebben ze voor de rest eigenlijk alleen maar medicijnen die je niet mag hebben tijdens de zwangerschap (in ieder geval geen geschikte neusspray)

6. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.500
    8.422
    113
    Beclometason neusspray wordt hier door de huisarts voorgeschreven, mag ook icm BV. In de bijsluiter staat ook dat het kan.

Maar die moet dan wel via de HA.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik kreeg emesafene ofzo voorgeschreven. Is eigenlijk een middel tegen misselijkheid maar het onderdruk blijkbaar ook symptomen van hooikoorts en je mag het gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik was echt blij toen ik dat middel kreeg ;)

Deel Deze Pagina