Hebben jullie soms ook last van een beetje bloedverlies na het klussen? Het was bij ons even weg maar nu heb ik er terug last van, ongeveer één keertje per maand. Ik dacht zelf aan een contactbloeding of aan het toompje of de voorhuid van mijn man. De huisarts kan niks vinden bij mij en zegt dat het wel meer voorkomt zonder reden?
Ik had het toevallig laatst een keer. Maar het bloedverlies begon de dag erna pas en 2 dagen erna in de ochtend pas gestopt. Was wel echt maar heel weinig en heel lichtrood/lichtbruin. Geen idee dus maar ik lees mee
Ik had het zelf toen ik nog aan de pil was, altijd vlak voor m'n stopweek. En 2x toen ik net zwanger was (nog voor positieve test). Dus dat was wel beide gevallen met een reden! Volgens mij kan het idd ook 'zomaar' voorkomen, bijv net een oppervlakkig bloedvaatje oid mss?
Ik heb hier toevallig sinds drie weken ook last van. Het is echt direct als ik na de gemeenschap naar de wc ga om te plassen. Ik heb vrijdag een afspraak bij de huisarts en zal wel even laten weten wat ze er van zegt.
Kan een contactbloeding zijn, maar evengoed een kort toompje dat af en toe wat inscheurt en bloedt. Ik heb dit gehad met meerdere mannen, vooral als ze nog niet veel hebben geklust komt dit voor. Dan moet het allemaal wat oprekken. Ook als je wat droger bent, dan rekt de boel bij hen op tot het uiterste en dat kan wel eens gaan bloeden. Heb je zelf het idee dat zijn toompje wat aan de korte kant is?