Thermaal baden Arcen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ennas86, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Hoi meiden,

Mijn schoonouders zijn eind maart 30 jaar getrouwd en willen dat vieren door met het gezin naar Thermaal bad Arcen te gaan.
    Alleen zitten we dus met Finn, hij is dan 8,5 maand. Maar hij houdt dat nooit vol, ben ik bang.
    Maar ik vroeg me af of baby's uberhaupt daar naar binnen mogen? Staat namelijk nergens op de site, maar kan me voorstellen dat het eigenlijk niet zo mogen, omdat ze natuurlijk rust daar willen.
    En ik weet ook niet, al die luchten daar, is dat wel zo goed voor baby's?

Groetjes Sanne

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou eerst even bellen of het uberhaupt mag. Verder denk ik dat het niet zo'n probleem is. Het zal niet erger zijn dan in een gewoon zwembad denk ik. Als dat wél zo is, dan hoor je dat aan de telefoon ook gelijk wel.
    Verder zal je kindje misschien juist wel lekker even slapen daar, als hij gezwommen heeft etc.

Maar als je het niet ziet zitten, zou ik kijken voor een oppas voor die dag. Hoewel ik snap dat ze Finn er bij willen hebben, maar als dat niet kan, dan houd het simpelweg op.

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Volgens mij is het niet de bedoeling dat er baby's daar binnen komen. Inderdaad omdat mensen daar voor hun "rust" komen. Maar als je het zeker wilt weten zou ik inderdaad bellen.

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Er zijn er een paar waar het wel mag, geloof 2 in nederland maar dan moet je kind volledig zindelijk zijn.
    Voor de rest mag het niet omdat mensen daar zoals al gezegt is komen voor hun rust..

Wij waren laatst in een sauna in veenendaal en daar mochten dus wel kinderen vanaf de leeftijd dat ze goed zindelijk zijn maar er liepen er een paar van tussen de 8 en de 15 jaar denk ik maar helemaal geen last van ze gehad..

5. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Ik kom geregeld in het thermaalbad in Arcen, maar ik zou mijn dochter niet meenemen.
    Als ik met mijn dochter ga zwemmen is ze het na 20 minuten/een half uurtje echt zat. Ze zou daar dan verder niets kunnen doen.
    Verder is het water heel erg zout. Ik krijg zelf meestal al jeuk aan mijn gezicht van het water. Weet niet hoe een babyhuidje hier op zou reageren.
    En er zijn stoomcabines, bubbelbaden, sauna's, allemaal niet echt iets voor een baby denk ik ;)

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

zou ik ook echt niet doen, als ie gaat huilen of jengelen voel je je ook erg opgelaten denk ik , als al die mensen lekker voor hun rust komen daar :D

Waarom neem je niet lekker een oppas en ga je lekker zelf een dag genieten?

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    dank jullie wel voor de reacties!
    ik heb toch maar even gebeld... het mag dus wel.
    ze pormoten het niet, vandaar dat het niet op de site vermeld staat. Maar ze hebben verder geen faciliteiten voor de kleintjes, geen pierenbadje of box ofzo..
    ik denk er even over na, ik denk niet dat ik hem mee neem, aangezien hij na een half uur babyzwemmen al helemaal kapot is!
    en om nou voor een half uurtje helemaal die kant op te gaan...
    We zullen het zien!

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zou hem niet meenemen. Sterker nog, ik zou zelf ook niet gaan!
    Ik ben er 1 keer geweest, en was er binnen een uur weer weg. Alleen maar ouden van dagen die met liften het water werden ingehesen, oma's met badmutsen, etc. Het leek er wel een verpleeghuis, verschrikkelijk.

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    oh echt? en was dat toevalling een doordeweekse dag dan?
    wij gaan dan op een zondag... oh.. als dat zo is...
    hmm.. heb in ieder geval al besloten dat de kleine sowieso niet mee gaat, die gaat fijn een dagje naar mn moeder!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ik ben er laatst geweest en idd er waren kinderen, maar wat die daar deden??? ik vond het zelf al 100x niks, maar voor die kids??? ik vond het 1 grote teleurstelling...

11. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    nee, voor de kids er niets.. dat vertelde die vrouw ook aan de telefoon.. ze hebben geen peuterbadje of box etc. daar, het enige wat ze hebben, is een opklapbare tafel die gebruikt kan worden als commode.! haha.. voor kinderen is er inderdaad niks aan.
    maar zelf vond je het dus ook niks? ik heb er eigenlijk wel grote verwachtingen van, die kan ik beter dus niet hebben!:(

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij was het op een zondag. Wij kwamen er namelijk langs na een weekendje weg in een hotel, en dat was van vrijdag t/m zondag...

Ik vond het ook erg teleurstellend. Je kunt dan beter naar Sanadome gaan of zo. Daar is ook een heerlijk thermaal bad, stoombad, sauna etc. waar je je zwemkleding aan mag houden, én er komen mensen van alle leeftijden. Alleen ook weer bijna geen kinderen, en zeker geen hele kleintjes. Ik ben daar al vaak geweest, en baby's heb ik daar nog nooit gezien.

13. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ook bij Sanadome mogen geloof ik geen kinderen onder de 12 jaar komen. Denk dat het ook niet zo leuk is voor andere mensen die er zijn én voor de kinderen zelf lijkt het mij ook niet echt leuk.
    Dan kun je beter kiezen voor een subtropisch zwembad.

14. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Ik kom wel enigsinds regelmatig bij het thermaalbad Arcen ik vind toch ook altijd wel dat er wel redelijk wat jongeren zijn. Zijn ook veel ouderen maar ja vind ik niet zo vreemd. Verder boeit mij dat ook echt niet, als ik maar ff lekker kan relaxen. Ga er altijd met een of meerdere vriendin(nen) naar toe. Ga er toch normaal een 2 tot 3 keer per jaar naar toe, ff lekker relaxen. Ben dan ook helemaal loom als ik terug ben.

Een baby zou ik ook zeker niet meenemen, hebben ze echt helemaal niets aan. Ook kinderen zou ik niet meenemen, heb er ook wel eens kinderen gezien maar vond het toch wat irritant, waren best druk en daar is het thermaalbad niet voor bedoeld natuurlijk.

Weet idd dat kinderen er naar binnen mogen maar die betalen ook het volle pond, dat zou ik veel te duur vinden voor een half uurtje ofzo als je 2 1/2 uur hebt. Daarbij als je dat water binnenkrijgt dat is gewoon een vieze zoute smaak, dus ook dat lijkt me voor een baby helemaal niets.

Deel Deze Pagina