Wie ook al heel vroeg een buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kingsdaughter, 24 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Goedemorgen!

Sinds 2 weken begint mijn buik gigantisch te groeien en ben nog net geen 11 weken zwanger. Rond mijn navel ontstond al striae, wat ik nooit op mijn buik heb gehad! Dus gelijk maar begonnen te smeren met sheabutterspul van Zwitsal. :) Hopen dat het werkt.

Ik weet dat het je darmen kunnen zijn, maar mijn buik lijkt al echt zwanger. Zijn er meer mensen die dit zo vroeg hadden? Mensen vragen me of ik zeker weet dat het er geen twee zijn. Met de 8weken echo dachten ze maar één te zien, dus denk het idd niet.

2. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, ik! Ik heb er schijnbaar gewoon aanleg voor. Dit is mijn tweede zwangerschap dus is het zelfs al eerder daar. Het zijn de darmen inderdaad. Ik heb nog geen nieuwe striae, maar de oude striae (die toen rond week 30 ontstond) is nu wel weer goed uitgerekt.

Smeren kan je doen voor je eigen gevoel, maar het smeersel komt niet onder de huid en kan er dus niets aan verhelpen dat de huid scheurt. Dikke pech dus helaas.

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik had ook heel vroeg met 6 weken al een buik

En nu nog steeds groeit hij goed en hard soms vragen ze hoever ben je en dan zeg ik de weken en dan :$ en dan krijg ik zulke gezichten met ooh dacht al veel verder 😂

Bij ons is het echt maar 1tje haha

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Ik liep met 8 weken al met positiebroeken! 's Avonds kon je al echt een bolletje zien...

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik heb sinds mijn geboorte al een buik :p

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik had ook vrij vroeg een buik. Wel ecnt m'n darmen, want in de ochtend was ie bijna weg, en in de loop van de dag kwam ie weer.
    Nu ook in de ochtend een buikje en al echt een zwangere buik.

7. fem92

fem92 Lid

15 jul 2015
    84
    63
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Begint steeds meer te groeien! Het was eerst een darmenbuik, maar hij begint nu al wat bol te worden :)

8. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    Hier ook al echt buikje word helemaal gek van de opmerking zit er zeker weten mAaar een in grrr

Deel Deze Pagina