omdat er hier ook mama's zijn die niet allemaal merkkleertjes kunnen of willen kopen, wil ik ff melden dat zeeman zomerkleertjes heeft hangen (veel shirtjes) met 60% korting van de afgeprijsde prijs. ik heb dus zaterdag 7shirtjes en 1 broekje gescoord voor 5,60euro. dan kan ze komende zomer kliederen wat ze wil.......
Goede tip! Ik koop de laatste tijd veel via marktplaats. Omdat het vaak heel goedkoop én nog heel goed is, én omdat ik het ook leuk vind! Soms heb ik best de financien om gewoon kleding in de winkel te kopen, maar vooral die kleine maatjes gaan maar zo kort mee.... Ik ga van de week ook maar eens even kijken dan bij de zeeman! Alleen vind ik het moeilijk inschatten welke maat mijn manneke in de zomer heeft aangezien het ons eerste kindje is!
Hier bij de Zeeman (nog?) niet, helaas....wel veel kleertjes maar allemaal nieuwe collectie. Ik hou het wel in de gaten want ik had gehoopt dat mijn dochtertje haar shirtjes van vorig jaar nog zou passen maar die zijn toch net te kort geworden denk ik tegen die tijd, helaas.