Ik heb hier Etos kortingscouponnen liggen voor 10 euro korting bij 3 pakken pampers en 1,50 korting op 2+1 pak pampers babydoekjes. Ik ga ze niet gebruiken en doe ze gratis weg. De eerste die een PB stuurt mag ze hebben.
ik heb ook zo'n bonnen boekje, maar bij mij nog compleet dus naast bovenstaande ook nog: 1,29 korting naturella + 7,50 korting olaz regenerist moisturizer + 2,75 korting bij 2 flessen herbal essences shampoo of conditioner + 12,50 korting oral B professional care 500 floss action elec tandenborstel
Ik heb inmiddels weer een pampers 10 euro kortingsbon en pampersbillendoekjes bon, wie wil deze hebben?
als je de verzendkosten vergoed mag je ze hebben, gooi ze anders toch weg. of je moet al in de buurt van stadskanaal wonen....
Ik heb nog wel een bon voor je voor 10 euro korting op 3 pakken (geldt ook voor de gele newborn luiers). Ik stuur je een pb.
hier ook nog 1 bon over voor 10,; korting op 3 pakken pampers heb nog genoeg luiers dus ik ga deze bon niet gebruiken. heb ook nog de bon voor 1.29 korting op 2 enkel pakken Naturella maandverband of inlegkruisjes 7.50 korting bij aankoop van 1 Olaz Regenerist moisturizer 2.75 korting bij aankoop van 2 flessen Herbal essences shampoo / conditioner naar keuze 12.50 korting bij aankoop van 1 oral-b proffecional Care 500 floss Action elektrische tandenborstel eventueel ruilen tegen Etos babyzegels of verzendkosten