ik heb hier een bon van preston palace helaas kan ik de beschikbare datums niet heen wie wil de bon overnemen? ik heb dr 129,- voor betaald opzich niet duur de bonnen gaan vaak weg boven de 140,- weg. Optimaal, onbeperkt en onbezorgd genieten bij Preston Palace met 2 personen. Overnacht, dineer, ontbijt én geniet van alle faciliteiten zoals het zwemparadijs en de indoor kermis. Wat wordt er geveild? 1 overnachting (all-inclusive) voor 2 personen in een moderne tweepersoonskamer. DATA Aankomst is mogelijk op vrijdag 13 augustus, zaterdag 14 augustus of zondag 15 augustus 2010 (op basis van beschikbaarheid). Aanvang arrangement om 15:00 uur, einde arrangement 11:00 uur. LET OP Vanwege de datum is het uitsluitend mogelijk om te betalen via iDeal of Creditcard. All Inclusive 1 overnachting met ontbijtbuffet Dinerbuffet Alle consumpties Gebruik van de diverse spelfaciliteiten Toegang tot het subtropisch zwem- en saunaparadijs Toegang tot de spectaculaire indoor-kermis Toegang tot de bioscoop en avondentertainment. Faciliteiten Subtropisch zwem- en saunaparadijs Spectaculaire indoor kermis Bioscoop Spel-o-theek Bowlingbaan Biljart Midgetgolf Barstraat met diverse eigentijdse barretjes en elke avond entertainment Preston Palace Wie eenmaal in Preston Palace is geweest, raakt er niet over uitgepraat. Heel begrijpelijk, want een verblijf in Preston Palace is gewoon een unieke belevenis. Vanwege de Twentse gastvrijheid, maar zeker ook vanwege de gezellige sfeer. Er is ontzettend veel te doen voor jong en oud én alles, werkelijk alles is bij de prijs inbegrepen.
ik vind het de moeite niet.. na 15.00 pas er in en dag erna al voor 11 uur eruit.. je kan bijna niks ondernemen! maar gaaf is het wel ben er ook wel eens geweest vroeger
upp er is nog 1 kamer voor de vrijdagnacht maar dan moet ik gelijk morgen ochtend deze reserveren zaterdagnacht is vol zondag ook nog kamers over voor 120,- mag de bon weg
Bij hun op de site kun je voor 89 euro weg waarom zou je deze dan moeten nemen voor 120 euro? Op die vrijdag 13 augstus...
dat is per persoon en dan nog s 10,- boekingskosten ben je 188,- kwijt voor 1 nacht. dit lijkt me dan toch wat goedkoper 2 personen voor 120,-