Ik zou graag met mijn oudste dochter (12) een dagje Thermen/wellness willen doen (iets met meerdere zwembaden vooral), maar wel in badkleding. Ik ken het Sanadome en het Elysium, maar het een is voor een dagje wel erg ver weg en de ander is pas vanaf 18 jaar… Iemand een ander idee? Eisen zijn dus: toegankelijk met 12 jaar, badkleding, meerdere zwembaden en regio Zuid-Holland/Utrecht en eventueel de delen van Zeeland, Noord-Brabant en Noord-Holland die grenzen aan Zuid-Holland en Utrecht (dus niet Den Helder, Deurne of Terneuzen ofzo ).
Sommige sauna’s hebben speciale vrouwendagen en/of badkleding dagen. Daar zou je naar kunnen vragen bij sauna’s in de buurt wellicht? Bijv deze: https://www.thermensoesterberg.nl/badkledingdagen/
Dat is bij het Elysium ook (badkledingdagen), maar daar moet je dus 18 zijn. Vandaar dat ik naar andere op zoek ben waar je jonger ook in mag. Soesterberg is op zich wel aan te rijden. Alleen wordt het dan een volgende vakantie, omdat de badkledingdag daar op mijn werkdag is. Maar die vakantie is eerder dan dat dochter 18 is. Ik onthoud hem dus zeker! Mocht iemand nog een andere weten, dan hoor ik het graag!
Ik weet dat de Zwaluwhoeve op zaterdag badkleding dag heeft, geen idee vanaf welke leeftijd en ook niet helemaal de goede regio...
Scheelt maar heel weinig met het Sanadome qua afstand inderdaad. mag vanaf 14, zie ik. Wel iedere dinsdag, donderdag en een van de weekenddagen (om en om, geloof ik) badkledingdag. Wel veel dagen qua optie dus, alleen is ze weer te jong.
Qua afstand is Sanadome net uit de richting voor je, maar het voldoet perfect aan je andere wensen. En is heel leuk voor een dagje met de dochter van 12. Ook omdat de binnen- en buitenzwembad lekker ruim zijn om ook goed te zwemmen en buiten incl stroomversnelling/waterval ed Misschien combineren met een weekendje Nijmegen?
Die noemde ik in mijn openingspost. Sanadome ken ik, en ben ik ‘fan’ van, als we gaan, gaan we altijd twee dagen met overnachting, maar dat wil ik nu dus juist niet, daarom valt hij voor dit keer eigenlijk een beetje af.
https://www.kortingsbonsauna.nl/sauna-badkledingdag/ Hier kan je zien welke sauna's op welke dag badkledingdag hebben
(y) Handig! Dan alleen nog welke ook echt baden hebben. Daarom is via-via toch altijd wel erg handig. Soesterberg staat na de post van zeilbootje nu boven aan mijn lijstje voor bv. de herfstvakantie.