Er zijn thermobadjes te koop. Ik vraag me af of ze echt handige zijn omdat ze zo duur zijn (100euro een set) Ik weet nog niet wat wij nemen. Raden jullie het aan of af, wat is jullie ervaring?
Ook hier een nee... Wij hebben een gewoonbadje gehad. Als we zelf een hadden gekocht zou het ook een gewone geworden zijn. Je hebt ook zoveel leuke badthermometers, werkt net zo goed lijkt me
Hier ook een gewoon badje hoor, met een losse badthermometer. Ik vind die andere badjes erg duur en je kindje merkt er niks van hoor. Die merkt het alleen als het water niet de juiste temp heeft maar die kun je dus ook checken met een gewone badthermometer.
Ik heb bij de vorige nooit een thermometer gebruikt Dus heb wel een gewoon badje maar krijg misschien wel het thermobad.. Vind hem wel mooier maar vind een gewoon badje net zo fijn en kost een hoop minder!
Ik heb er wel een, ik had de set compleet voor 49 bij de baby dump was 2mnd terug is een actie. standaard badje tubbytub soap en shampoo.Anders had ik er ook geen kocht maar dit vond ik niet teduur
Dat vind ik nou typisch een onzin-product. Een gewoon badje en een losse thermometer werkt even goed hoor!
Nee joh, veel te duur. Gewoon een leuk badje bijv. bij de hema voor 15 Euro en een badthermometer 2 Euro. Werkt prima. Badje vul je gewoon met een emmer. Onderin leg je de badthermometer en je hebt zo de juiste temperatuur. Echt peanuts.
Ik heb ook een gewoon badje en een losse thermometer. Waarom zoveel geld uitgeven? Dit werkt net zo goed.
Gewoon badje. Werkt al bij drie kinderen prima! Thermometer erbij of voelen met je elleboog...... Gina
Nee. Ik vind het allemaal zo overdreven... Wat mij betreft volstaat het nog steeds om via je eigen polsen te temperaturen... Het is eeuwen zo gegaan dus ik zie echt geen reden waarom nu niet meer...
Ik heb ook een gewoon badje en gebruik ook een thermometer. En ik moet zeggen dat ik automatisch al de juiste temperatuur water uit de kraan pak, dat heb je na 1 of 2 keer echt wel door hoor, wanneer het de goede temperatuur is! Die thermometer zou dus ook al lang niet meer hoeven, is meer voor mijn eigen gemoedsrust
Ik zou er alleen een kopen omdat ik de uitsparingen voor de zwitsal flesjes zo handig vind. Maar ik ga daar nog eens goed naar kijken in de winkel, naar prijzen enz hebben we nog niet eens gekeken.
Ik vind ze best leuk maar veeeeel te duur. Ik kan dat gewoon niet betalen, dan koop ik liever een goede matras ofzo