Ook wij vonden met name de uitsparingen voor de flesjes handig (tenminste dit lijkt ons handig). Wij hebben hem ook in de aanbieding gekocht, maar dan met heel veel extra's erbij. (Dus ook de Bubble, luieremmer, aankleedkussen, extra pakket zwitsal, badcape, en standaard). De prijs is overal hetzelfde, alleen deze aanbieding was niet bij iedereen hetzelfde (de inhoud van het pakket). Nodig? Misschien niet hihihi (ook wij hebben thermische douchekraan, maar dat was ik even vergeten toen ik besloot deze te willen hebben). En als je op het geld moet letten dan zou ik ook gewoon voor een normaal badje gaan, scheelt best wel een hoop geld. (Wij hebben het geld gekregen met onze bruiloft)
wij hebben wel een thermobad gekocht......het is gewoon enorm praktisch, je hebt alles in een keer bij de hand......loopt makkelijk leeg dmv een slangetje dus ik hoef niet meer toe sjouwen met een vol badje etc ik kan het je wel aanraden, zou ook nooit meer een gewoon badje willen hebben....is wel wat duurder 130 euro (inclusief standaard, zonder standaard is die 100 euro) maar wij kregen een heel extra pakket erbij voor die 130 euro dus aankleedkussen, flesjes zwitsal, kammetje en borsteltje, nagelschaartje, badcape en dat was het geloof ik maar zeker de moeite waard!
De prijzen liggen niet echt dicht bij elkaar van die 2 badjes vandaar dat wij voor de goedkopere versie zijn gegaan dus voor het gewone badje met een losse thermometer.
Ik heb hem van iemand overgenomen. Ik weer nog niet of het handig werkt, maar dat denk ik wel (anders had ik wel een gewoon badje gekocht).
heb het thermobad wel en vind het ideaal. de thermometer is tevens ookje stop dus hoef je niet meer met je hand het water in en op zoek naar het gaatje om optijd weer af te sluiten als je het bad laat leeg lopen. gr miranda
Ik krijg een gewoon badje... (de losse thermometer had ik al, hihihi) Maar anders kocht ik ook een gewoon badje. Dat werkt ook en is een stuk goedkoper!
Ben niet zwanger maar ik zou ook voor het gewone badje gaan, zo lang gebruik je hem ook niet. Zo gauw ze kunnen zitten kunnen ze bij ons gewoon in bad in zo'n speciale badzitring.
Ik heb een gewoon badje gekocht en een tummy tub en een losse thermometer want ik ga echt geen 130 euro uitgeven voor zo'n bad terwijl je het ook gewoon zelf met een thermometer kan doen en dat scheelt nog wat in de centen ook... Nu kan een badeendje extra kopen nee hoor geintje maar het bespaart wel geld ..
Wij hebben er ook 1, mijn man zag hem op de 9 maandenbeurs en vond hem helemaal geweldig De uitsparingen vind ik heel handig en de stop wat tevens de thermometer is ook, voor de rest weinig verschil met een gewoon badje volgens mij.
ziet er wel mooi en praktisch uit, maar is veel te duur. Bij de hema of prenatal kun je voor meer dan de helft ook een badje kopen. Die thermometer is voor een paar euro's te koop. En de rest van de spullen kun je ook goedkoper kopen of heb je helemaal niet nodig. Wij zijn dus gegaan voor het simpele badje. wat betreft die stop, het water is niet loeiheet dus kun je makkelijk met je hand in het badje om de stop eruit te halen, je bent toch nat van het badderen (je handen dan).
De uitsparingen voor de shampoo zijn wel handig, daarom vond ik die ook zo leuk. Maar eigenlijk nergens voor nodig..
wij hebben er ook eentje gekocht, maar wel in een mega aanbieding al een tijd geleden (eerste wat we gekocht hebben) wij waren nog geen 80 euro ervoor kwijt. Super voordeel is dat er een extra hoge staander bij zat (wel zo praktisch als manlief 2,03m is) , die standaard "bijvulflesjes" die in het badje zitten en zo'n slang om het badje te legen lijkt me ideaal. (helemaal met rugklachten hoef je niet dat hele badje te tillen)
Ik vind het badje wel heel erg mooi. Maar ik heb toch een gewoon badje gekocht. Die pompjes lijken wel makkelijk, maar je moet dan toch met 2 handen pompen. Dus dat gaat nog niet echt makkelijker met een kind in je handen. Of je moet gelijk dat ligding erbij nemen. Dan zou je je kind los kunnen laten. Bij verschillende winkels hebben ze aanbiedingen van dat Thermobad + luieremmer en andere extra's (maar zonder standaard) voor 99,--. Nu hebben wij een gewoon wit badje van Bebe-Jou + luieremmer en nog wat extra's voor 39,--. Hier komt dan ook nog een standaard bij. Ik vond het verschil toch wel erg groot.
Wij hebben een thermobadje gekocht. Gewoon omdat het ons handig leek maar ook omdat het er zo leuk uit zag.
Ik had er toevallig eentje gekregen, maar ik gebruikte badolie, als je dit erin had gedaan, zag je de thermometer niet goed meer (zat op de bodem).