Het thermobadje lijkt me juist wel ideaal! Ik denk wel dat we die gaan kopen, is toch handig? Ook met die flesjes douchespul erin: lekker bij de hand
Wij ook. Heb ook zo een lig standaard zodat je baby daar in kan. Tuurlijk moet je er dan ook bij blijven etc maar over het algemeen heb je dna wel twee handen vrij. Geloof trouwens meteen dat alle andere badjes en thermometers echt net zo goed werken, vond het gewoon mooi.
ik heb nee gestemd, dit omdat ik een gewoon badje heb overgenomen, ook met een slangetje ook lekker met leeglopen... en ik heb een shantala gekregen van mijn kraamzorg.. dus heb zlef een standaard gekocht voor 5 euri op mp en een thermometer die heb ik ook gratis gekregen bij de etos volgens mij ( zo nu ik dit opschrijf toch best goed gedaan hihi) flesjes heb ik zowie zo bij de hand want er zit een plankje op zeg maar.. dus nee vin het gewoon geld trekkerij! en als ik alles zelf zou hebben gekocht had ik ook voor een gewoon badje gegaan!
oh die emmer die je bij het badzet koopt hihi ik wist t echt niet dat ding is toch handig om het vieze bad water in te laten lopen , of begrijp ik t verkeerd...
hih nee hoor dit is ook om je kindjes in te wassen, dit vinden ze meestal fijner omdat het een beetje de vorm van je bm heeft, in de zin van dat ze helemaal in elkaar gekropen zitten... maar je kan het ok gebruiken om je vieze badwater erin te laten lopen hihi wat jij wilt
Ik was van plan een gewoon badje te kopen, vind die thermobadjes wel leuk maar belachelijk duur, heb ik er niet voor over. Maar toen ik en mn vriend in zo'n babywinkel waren zag die zo'n thermobad en vond die zooooo leuk. Wie ben ik dan om nee te zeggen? Dus hebben we die maar gekocht.
Ik heb een gewoon standaard bad, vind het prijs verschil veelste groot voor wat je er voor terug krijgt! En het gaat al weet ik hoelang op deze manier goed dus waarom nu ineens heel veel geld uitgeven, dan staan andere dingen hoger op mijn prioriteiten lijstje! Kijk ik vind hem ook erg leuk hoor, maar voor de leuk heb ik geen 70,- extra over!(bij aanschaf van een set)