thermobadje of gewoon badje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door deb27, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het meer een vraag als
    Vrijwillig geld verspillen of niet? Haha

Zou voor een gewoon badje gaan, badthermometer is los veel goedkoper en leuk speelgoed XD

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier gewoon badje, eerste weken een losse thermometer gebruikt maar je elleboog werkt prima.

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier een gewoon badje en losse thermometer. Die uitsparingen voor de wasgel lijken me ook heel onnodig. Ik was hem op de de commode dus waarom ze in het badje zitten??? En vaak genoeg gaat hij mee onder de douche of in de tummy tub.

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hier een thermobadje omdat ik die gekregen heb. Wel geteld 3x gebruikt ofzo in 2 maand. Ik gebruik altijd de tub omdat ik gemakkelijker vind met gesjouw dan een badje.

5. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Wij hebben ook een gewoon badje. Manlief dacht eerst dat een thermobadje beter oid zou zijn; maar het maakt geen verschil. We hebben een losse badthermometer gekocht, máár... dat ding ligt nog ongebruikt in de kast. Kraamzorg leerde ons voelen met de elleboog. En al snel na de kraamtijd ging ze mee onder de douche; toen dat goed beviel deden we haast niet anders! Er is een periode geweest dat we tegen elkaar zeiden dat zelfs de aanschaf van het gewone badje zonde van ons geld was... Intussen vindt ze het ook geweldig om even mee te gaan onder de douche, en daarna naast ons in badje te zitten keuvelen en enórm hard spatteren. Dus dan staat het badje, zonder standaard, in de douche.

Deel Deze Pagina