Haai ladies, na mijn zwangerschap wil ik eens kijken of ik mijn cyclus goed herken. Voor ik zwanger werd bleek ik vrijwel nooit een eispriong te hebben, maar ik heb zelf het idee, dat ik ze nu vaker heb. Ik probeer nu (nog) niet zwanger te worden, maar wil gewoon mijn lichaam beter leren kennen en op die manier hopelijk wat meer aan natuurlijke gezinsplanning te doen (opnieuw zwanger worden is nu geen wens, maar zou ook geen ramp zijn. Nu ben ik aan het tempen en heb uit nieuwsgierigheid ook eens ovulatietesten gebruikt. Maar op FF krijg ik nog steeds geen kruis, terwijl ik mi. mijn ei heb gehad. Willen jullie eens kijken? De temp van de 15e aanpassen naar "discarded"geeft ook nog steeds geen kruis.. Ben benieuwd! 24c8fc Ovulation Charts
ja dat wilde ik ook zeggen hahaha, FF zet pas een kruis als je 3 dagen verhoging hebt gehad.. Doe maar eens fictief nog 3 hoge temps invullen voor de aankomende dagen , dan komt je ei op gister of vandaag.
nee hoor, dag 18 heeft ze dr eisprong gehad. Dag erna tempverhoging en dag ervoor posi test + waterige afsch. Duidelijk!
Haha nee hoor valt mee hihi Maar je hebt het goed staan zo op FF, nog 2 dagen hoge temp doorgeven en dan komt het kruis.