raad gevraagd aan temp. experts!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by mama1979, Jun 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama1979

mama1979 Actief lid

Aug 10, 2009
    431
    0
    0
    Zijn er temp. experts die mij kunnen helpen?
    Zoals jullie aan mijn handtekening kunnen zien heb ik nogal een onregelmatige cyclus.
    Ik zou hier graag wat inzicht in willen krijgen.
    Ik wil nu dus gaan tempen.
    Vandaag mijn eerste ongi dag en vanochtend een temperatuur van 36,5.
    Waar kan ik duidelijke kaartjes vinden waarop ik het kan invullen?
    Klopt het, dat ik dus vandaag moet beginnen?
    Ik werk onregelmatig, als ik een vroege dienst heb sta ik om 05.30 uur op.
    Als ik late dienst heb of vrij ben slaap ik meestal uit.
    Hoe belangrijk is het om op dezelfde tijd iedere dag te tempen?
    Kan ik bijvoorbeeld ook de wekker om een uur of 8 zetten als ik vrij ben en dan tempen ipv om 05.30 uur als ik een vroege heb?
    Alvast bedankt!

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    hoi, klik eens in mijn handtekenig op my ovu chart, dan kom je op de site van FF. Hier kun je je aanmelden en je tempkaartje invullen

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    Login - Fertility Friend OnLine&
    als je moeite hebt met de engelse taal, kun je bovenin bij beeld, werkbalk, en dan google toolbar aanvinken. Daarna verschijnt er rechtsbovenin een knop vertalen, daarmee kun je de pagina vertalen.
    mijn engels is zeer beperkt, en heb me toch nog wel gered.

je hoeft niet perse vandaag te beginnen, ik begon meestal na ongi.
    tempen moet wel proberen op zelfde tijd, en zodra je wakker wordt, niet eerst opstaan en naar de wc bijvoorbeeld.

jij zit inderdaad met je werk, als ik jou was zou ik gewoon tempen wanneer je dan wakker wordt.