Hoi dames Kan ik de hoop opgeven voor deze maand? Ik weet dat jullie geen jomanda zijn, maar meestal zakt mijn temp dpo 13 naar 36.9 en verder. Wel rommeligen in mijn buik en vaag een draaiend gevoel in mijn hoofd en maag. Ik hoopte dat het op vakantie raak zou zijn, maar begin de moed weer te verliezen. Liefs.
Brunette er is inderdaad weinig over te zeggen nog. Ik bekijk altijd heel veel kaartjes bij Fertility friend en alles komt wel voorbij. Zelfs zakken van de temperatuur rond NOD paar dagen dan terug omhoog. Ik duim voor je meis dat het gewoon raak is!
Haha bedankt. Toevallig herken ik jullie Namen vanuit de andere topic. Ik lees het mee op afstand. Ik hoop dat het eindelijk eens lukt en die onzekerheid duurt altijd 2 weken haha. Gefeliciteerd! Ik wacht het af, zit niks anders op. Testen is toch nog te vroeg. Ik test meestal later positief. Groetjes
Gestegen maar ben niet enthousiast. Elke cyclus eindigde op 37.1 en keldert daarna terug. Gisteren middag getest. Vage schaduw lijn. Vanmorgen meer paars. Vanmorgen weer lichte schaduw lijn, maar geen streep te noemen, dus zal wel uitlopen op niks. Ik hoop het wel natuurlijk. Haha. dpo 11 vandaag. Het is zo eng hè. Om de thermometer te kijken als hij heeft gepiept. Aaahgrrrggg. Groetjes
Temp blijft op 37.1 Net getest met action, maar helaas. Niks, gewoon wit. Geen vaag streepje te vinden. Mijn afscheiding is ook donkerder geworden net, dus morgen zal mijn temp wel dalen. Bah wat baal ik hier van. Had er veel vertrouwen in. Helaas. Ook voel ik wat gepruttel in mijn vagina, wat geen goed teken is. Of zijn er nog goede berichten hier over te zeggen. Liefs
Het goede wat te melden is, is dat je temperatuur nog hoog is. Je zult de komende dagen gaan zien wat er gebeurd. Breekt de menstruatie door of niet? Blijft je temp hoog? Je kunt niets voorspellen aan de hand van zo'n temp.kaartje, dus afwachten maar weer Edit: Hoe was je temp vanochtend?
Helaas is mijn hoop weg. . Temp is gezakt. Morgen dpo14. Helaas. Test ook wit. Ff traantje weg pinken en wachten op de rode zee. Thnx
Oww.. balen he? Ik vrees dat dat wel een realistisch beeld is als ik je tempdaling nu zie in combinatie met een witte test. Als het dan toch niet gelukt is, dan mag het nu ook wel doorbreken toch?
Inderdaad. Dan maar liever meteen. Bedankt. . Ik haal de bakken ijs en chocola straks wel weer bij de ah. Ik had het ook zo graag nu een keer wel een positieve test gehad. Had er alle vertrouwen in. Alles wat ik voelde kan ik dit keer echt niet hebben verzonnen. Maar helaas. Liefs
Je zit nog wel boven je coverline, dus alle hoop hoeft niet weg te zijn... Op 12 dpo kelderde mijn temperatuur ook met 0,3 graad, en dipte bijna onder de coverline.. maar als een wonder was hij de volgende dag weer net zo hoog als daarvoor en had ik een positieve test in handen. Dus zo lang er geen menstruatie doorbreekt is er nog zeker hoop! Ennuh... je lekker even laten gaan met chocolade en ijs is altijd goed
Mijn lijn zegt niks. Als het zakt naar 36.9 en lager dan weet ik al hoelaat het is. Hopen op dat morgen toch nog een wonder gebeurt.
Inderdaad oneerlijk. Snik. Mijn beste vriendin kwam vertellen dat ze Door de pil heen zwanger is geraakt, ongepland. En alles gaat in 1 keer goed (gelukkig maar daar niet van). Maar bij ons is na 2 1,5 jaar nog steeds geen goede zwangerschap geweest helaas. Terwijl alles op de rit is. . Best moeilijk eigenlijk.
Ik heb trouwens wel een enorm verschil in temperatuur smorgens en s middags. 36.8 naar 37.5. Maar mijn testje van net was weer wit. Eerst doorgelopen vloeistof maar met een drup water toch echt wit.
Balen Temperatuur in de middag hoef je echt niet te meten zegt helemaal niks. Alleen die eerste temperatuur bij wakker worden. Mag ik vragen waarom je bij gynaecoloog loopt? Dat staat er namelijk niet bij in jouw handtekening.