Vreemde krampjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hoek1105, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoek1105

Hoek1105 Nieuw lid

4 aug 2016
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo Lezers!
    Ik ben al sinds onze kinderwens actieve lezer op dit forum... Ik dacht laat ik me nu toch maar eens aanmelden... Ik heb namelijk een vraag...

Sinds december 2015 ben ik gestopt met de pil en sindsdien een zeer onregelmatig cyclus.

Nu zit ik op de 42e dag van mn cyclus en ik heb dus werkelijk geen idee of er sprake is geweest van een eisprong of niet...

Ik heb nu sinds vandaag echt iets raars:

Erg zeurderig gevoel in mijn onderrug en een trekkerig gevoel ronddom mijn navel, en af en toe steken meer onderin mijn buik... Daarnaast ook nog wat sliertjes bruine afscheiding...
    Zou ik ongesteld worden of zou het eindelijk zover zijn?

2. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Een test zou het kunnen beantwoorden. Menstruatie en zwangerschap klachten lijken in het begin op elkaar. Vrouwenlichaam is een vreemd soort iets.

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Als je gisteren de innesteling zou hebben zou je over 4 dagen met kv 2v5 wel iets moeten zien. Succes!

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

De klachten rondom je navel horen er niet bij.
    De eerste 10 a 11 weken gebeurt alles achter je schaambot wat kan uitstralen naar je onderrug en liezen, maar rond je navel gebeurt op het moment (nog) niks.
    Wel kun je last van je darmen krijgen als je zwanger bent.
    Ik zelf voel het in mijn onderbuik als het mijn darmen zijn, maar misschien dat andere mensen hun darmen weer op een andere plek voelen.

5. Sabje333

Sabje333 Bekend lid

18 nov 2014
    649
    325
    63
    Vrouw
    Hoi hoek1105 spannend hoor!! Hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Ik heb wel eerder gelezen dat je trekkerige gevoel kan hebben rond de navel als je zwanger bent. Heb je al een test gedaan?
    Ik ben zelf ook heel benieuwd of t bij mij raak is :)

28 juli heb ik mijn eisprong gehad (getest met een ovu test) en sinds 3 augustus 6 dagen na de ovulatie heb ik last van menstruatieachtige krampjes en steekje en sinds 3 dagen daarbij een warm hoofd vooral savonds, slecht slapen veel wakker en dromen ( huilend wakker worden), snel geïrriteerd, rommelende darmen en amper eetlust. Dus ben heeel benieuwd of iemand hier ook ervaring/last van heeft.

Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen dus nog 6 dagen voor mijn nod

Deel Deze Pagina