thermometer babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shanai, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    waar koop ik een doodnormale digitale thermometer om de temperatuur op de babykamer te meten?
    Heb namelijk geen thermometer op de babyfoon zitten en ben niet van plan daarvoor een nieuwe babyfoon te kopen ;)

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Blokker of Hema?

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Waarvoor zou je dat moeten hebben dan???? Of ben ik nu heel dom?

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hema of Blokker idd, of anders Praxis of Gamma.

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ik heb het bij de blokker gevraagd en daar keken ze me zo dom aan dat ik maar niet meer bij andere winkels ben gaan vragen haha.
    Ik heb deze nodig omdat de baby in een slaapzak komt te liggen vanaf de geboorte, deze slaapzak geeft het beste slaapcomfort als de temperatuur op de babykamer tussen de 17 en 20 graden is.

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Praxis?
    Ik wil er ook een gaan halen, ben nogal een controlfreak voor zulke dingen en wil niet dat mijn baby straks te warm of te koud ligt!

7. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    Op zich heb je het niet nodig hoor.
    Gewoon even in het nekje voelen of je kindje het niet te warm of te koud heeft.
    De handjes zijn meestal wat koud/kouder. Dus daar moet je het niet aan voelen.

Wel gek dat Blokker het niet heeft. Of je zo raar aankeek. Ze hebben toch ook van die weerstations e.d. te koop? Die geeft meestal ook de temp weer. Zowel van binnen als buiten.

8. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
  9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ow, *voeltzichheelontaard* daar heb ik me nou nog nooit druk om gemaakt. Je slaapt toch zelf ook het lekkerst in een niet te warme kamer, maar niet heel koud? Volgens mij voel je zelf snel genoeg of het ergens warm is of koud. En stel je voor dat je een warmbloedig of juist koudbloedig kindje krijgt, die liever 16 graden of 21 graden wil hebben. Dat kun je beter merken aan je kindje dan aan de thermometer!

Maar goed, dat ben ik ;)

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    met gentle eens. thermometer is echt overbodig en je kan aan je kindje duidelijk genoeg voelen of hij het te warm of te koud heeft.
    hier is het bijv. vaak 14-15 graden op het kamertje. volgens de "normen" te koud en hoor vaak genoeg dat het gek is dat de verwarming niet aan staat. kind voelt lekker warm aan in nekje en slaapt goed door. dus, verwarming blijft uit.

11. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben bij de blokker eentje gekocht. Een vierkante witte. Niet heel nauwkeurig en geen bijzonder ding. Maar wel maar 2 of 3 euro geloof ik!

12. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
  13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    uhhh heb gewoon een badthermometer in het kamertje liggen ... die ik extra gekregen heb...
    (blije doos ofzo...) en werkt prima....

14. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    bij de zeeman hebben ze digitale badthermometers van winnie the pooh ofzo!! 3 euro!! ligt bij ons op het kastje werkt heel goed!

Deel Deze Pagina