Hallo allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie. Ik temperatuur en gebruik ovulatietesten. Nu viel mij op dat 5 dg geleden ik een mega temp. dip heb gehad en mijn ovutest toen bijna negatief was. Nu wordt mijn ovutest steeds donkerdeR? Wat betekend dat? Ovutesten zie album... http://i283.photobucket.com/albums/kk30 ... 82/z28.jpg
dat je eitje er aan komt! je kunt voor de eisprong ook dipjes hebben, maar als je temp niet 3 dagen omhoog gaat is er geen eisprong geweest. waarschijnlijk zal je de op de dag van de posi test of 1,2 dagen later een dip hebben en dus een eisprong
Hoi je hebt dit 2 keer gepost, en dat mag niet?! Ik denk dat deze binnenkort dan ook gesloten wordt. Ik zal reageren bij zwanger worden. ALs iedereen dat doet, is het voor jou ook makkelijker?
Ik vind je temp echt heel onregelmatig. Komt ook doordat je niet op een vaste tijd tempt. Daardoor kun je over die dip niks zeggen. Bij je ovu-testen zie ik alleen maar negatieve testen. Of het streepje nou onzichtbaar is of heel licht, maakt niets uit, hij is dan toch negatief. Dus wat dit betekent? helemaal niets eigenlijk. Ik zou je aanraden om echt elke dag voor het opstaan te gaan tempen, dan kun je veel meer eraan aflezen. X
ik zie alleen maar negtatieve ovu testen hij is alleen positief als ie (bijna) net zo dik is als de tweede lijn..