Hoi allemaal, Wie van jullie heeft de Hema Thermometer? Ik vind hem zo snel dat ik twijfel of dat hij wel betrouwbaar is. Gisteren was ons ventje zoooo erg uit zijn doen! De hele dag héél veel gehuild en amper geslapen. Ook heel veel gerest van zijn flessen waardoor we 8 x de fles hebben gegeven ipv 5 x. Vannacht ook niet geweldig geslapen en vanmorgen om 5.30 zo huilen! Hij had een behoorlijke poepbroek tot aan de schouderbladen Helemaal verschoond. Tijdens de fles (weer 50 gerest) een spuitluier (hoorde het spuiten) wéér verschoond en daarna heeft hij tot 9.30 geslapen. Net wéér een spuitluier tijdens de fles (40 cc gerest) Weer helemaal schone kleertjes aan. Heb getempt maar dat stomme ding geeft 37 graden aan? Dus geen koorts. Maar toch vind ik zijn hoofdje warmer als anders voelen. Hij ligt nu op bed. Hij is niet meer zo huilerig als gisteren. Zelfs weer een beetje gekletst en gelachen. Dus ziekjes komt hij nu niet over (gisteren niet gelachen en gekletst) Er zijn ook geen tandjes in aantocht (net even gekeken) Wel zou hij midden in een sprongtje kunnen zitten adhv uitgerekende datum (gisteren hoogtepunt?) Maar goed... hoe betrouwbaar zijn de digitale thermometers van de Hema?? Groetjes Cyntje78
Wat vervelend allemaal hé? Hier is ons meissie ook net een week van slag geweest, maar heb wel het idee dat de Hema thermomter het doet, normaal heeft ze ca. 36.5 en nu was het steeds 37.2... Dus wel iets uit haar doen maar geen koorts... Nou succes!!
Hoi hoi, wat sneu! Ik heb ook de thermometer van de Hema. Volgens mij issie gewoon goed. Is inderdaad erg snel. In ieder geval altijd binnen 10 seconden. Vind het wel een makkelijk ding.
Bedankt voor de reacties dames! Met het verschonen om 12 uur toch weer even getempt en hij kwam op 37.2 dus ook geen koorts. Het zal dan waarschijnlijk de sprong zijn of zijn darmpjes zijn van slag? Net weer een poepbroek... gelukkig niet waterdun. Nu ligt hij te kletsen en te spelen in de box...
ik heb ook zo'n snelle thermometer alleen is die van babywalz. ik vraag me ook altijd af of hij wel klopt.. ik had er nog 1 liggen, van de dio ofzo geloof ik. toen hij koorts had heb ik met allebei gemeten en het scheelde 0,1 dus dat is niet veel
Ik heb 'm niet, maar heb wel een snelle van de kruidvat. Met zo'n flexibele punt en binnen 10 sec klaar. Ook heb ik een oude van kruidvat, die doet er een minuut over. Maar ze zijn zo'n beetje hetzelfde qua temp geloof ik!
Rond 19 uur weer een flinke spuitluier en weer helemaal moeten verschonen en getempt... 38.2 graden Net naar de hov geweest met hem en hij heeft een buikgriep... oortjes, longetjes zijn schoon. Nu dus uitzieken en goed in de gaten houden... Geen fijn begin van het weekend... Máár de thermometer werkt
Hey meid Wat sneu dat hij een buikgriep heeft Toen ik je verhaal las dacht ik eerst aan tandjes, maar dat zal dan niet. Wij hebben ook die thermometer en ik vind hem ideaal, we hadden nl eerst 1 die heel traag was. Als je aan zijn lichaam wilt voelen of hij koorts heeft moet je zijn nek voelen, niet het hoofd. Is zijn nekje klam en zweterig, dan kan het verhoging/koorts zijn. Sterkte met de kleine man!
Dat van die tandjes dachten wij ook maar er is niets te zien wat er op kan duiden. Zijn hele lijfje is warm... niet een byzonder zweterig/klam nekje. Net stiekum even bij hem gekeken en hij ligt heerlijk te slapen. Ik hoop dat hij snel opknapt... tis al zo'n kleintje. We moeten het dus goed in de gaten houden komende dagen... Oh, en de arts zei dat ze met tandjes wel verhoging hebben maar niet echt koorts. Dank je! Groetjes Cyntje78