Hier etos, hij is erg traag maar mijn zoontje blijft keurig stil liggen. Voorhoofd thermometer vind ik niets, 32 graden geeft zo'n ding standaard bij mij aan Oorthermometer is niet betrouwbaar, vaak meten mensen niet goed ermee, bijv. niet diep genoeg in het oor. Ook is de uitslag onbetrouwbaar bij bijv. een oorontsteking.
Ik heb deze en ben er super tevreden over. Flexibele punt en meet binnen 9 seconden https://www.babykraamtijd.nl/kraamproducten/merk/geratherm/geratherm_thermometer_rapid_ex
Kruidvat met de flexibelle punt klaar binnen 5 seconden ! Wat hier helpt is vaseline aan de punt doen ... Dan glijd ht wat makkelijker naar binnen waardoor het niet zon naar droog stroef gevoel geeft Doen we ook altijd met de paracetemol en dan floept ie zo naar binnen kinderen vinden het niet eens erg om een zetpil te krijgen haha
Ja over die oorthermometers lees ik dus ook slechte recensies. Nou ja ik heb zo'n ding voor het voorhoofd besteld waar ik wel goede dingen over las en ik haal die gewone van het kruidvat nog erbij dan moet het goedkomen lijkt me!
Met de zetpil doe ik dat idd ook maar ik dacht als ik dat bij de thermometer ook doe hij mischien niet goed meet?
Hier wel voorhoofdthermometer, duur maar werkt goed!! Gebruiksaanwijzing had ik eerst niet gelezen, maar daarna ging het prima
Oh dat is niet goed Indd ... Misschien moet je er 0,3 bij op doen Ofzo zoals je soms moet doen als je onder de tong of oksel meet ?
Ja belachlijk he,ik snap dat ze minder nauwkeurig zijn maar dit is beetje overdreven. Gelukkig opgeknapt,wel nog allemaal kleine rode vlekjes op zijn buik en soms diarree.Verder helemaal fit enzo. Dank je voor het vragen.
Een medisana - doet het echt goed. Je moet scannen van slaap tot slaap. Hij piept snelle piepjes als hij nog hogere temp voelt en gaat langzaam piepen als hij klaar is. Afwijking heb je wel iets, maar toch tevreden!!
Onze kraamverzorgster (die toch heel veel verschillend thermometers tegenkomt ) was onder de indruk van hoe snel ons eenvoudige thermometertje van de Hema het deed. Ben er heel tevreden over!