hoi, ik heb eigenlijk al een week extreme schommelingen in mijn temp. waar ik niets van snap. gisteravond bedacht ik mij dat mij ndigi thermometer van kv al een weekje gek doet. ik temp altijd in bed nadat mij nwekker is gegaan. harde piep onder dekens vandaan tmep gemeten. al iets meer dan een week geeft ie 3 van de 4x geen piepje en lig ik maar te w8en en na tijdje check ik temp op scherm. vanochtend heb ik proefje gedaan. met mijn eigen piepjesloze thermometer heb ik 36.7, met een dure oorthermometer 36.9 waar je ook nog iets bij op kunt tellen gezien t in je oor is en niet inwendige meting. Zou ik dus al een weekje verkeerde tempen hebben geregistreerd? Ik weeet overigens dat je eigenlijk niet mag van thermometer switchen tijdens een cyclus. liefs
Ha! Volgens mij heeft jou temp meter zijn beste tijd gehad...Wel zwaar kl*te zo midden in je cyclus.... Wat nu? Ik heb echt geen flauw idee...sorrij! Misschien toch de laatste paar dagen met de oortemp aan de slag? Succes in iedergeval!
hoi kris, dank voor je reactie. stom hè dat ik daar nu pas aan denk. Volgens mij mag je bij oormeting zo 0,3 optellen, das heel ander tempje! het is koopavond, ga uit werk nieuwe thermometer halen bij kv kan ik morgen proef op de som nemen. het sucked behoorlijk zo midden in mij ncyclus... ben constant onzeker, wordt er beetje gek van. Zenuwachtig. xx
Ik dacht ook 'handig' te zijn met een oorthermometer. Pokkeding. Geeft standaard 0,3 tot 0.6 graden te hoog (!!!) aan. En bij meerdere metingen achter elkaar een speling van bijna een hele graad! Mijn advies: geen oorthermometer, hoe makkelijk ook.
dank voor je advies, merkte he vanochtend met tmpen idd. weg met de oorthermometer! mijn temp is nog steeds laag, kan er niets van maken van dit idiote tmperaturkaartje...