Heb het met de gyn ook weleens gehad over extra progestan bolletjes of zoiets die je dan vaginaal moet inbrengen voor een innesteling te bevorderen...gebruiken ze vaak bij IVF. Maar daar kom ik ook niet voor in aanmerking omdat mijn progesteronwaarde netjes is.
Ja, groot gelijk.. Zou inderdaad ook even testen.. Heb ik vorige week ook gedaan, 2 dagen voor NOD, gewoon omdat ik dan kon wachten op de ongie, ipv die spanning van die dagen ervoor!!! haha, nou, ik ben zelfs bij de dokter geweest om een uitstrijkje te vragen!! ( hoezo druktemaker.. ) natuurlijk was alles goed, maar ja.. Mijn moeder heeft ook jaren moeten wachten voordat ze zwanger was.. En nu denk ik natuurlijk... dat ik dat ook ga krijgen.. Maar heb die tijd helaas niet, of ja ik wel.. maar vriendlief is alweer 45!
Kom het hier wel ff melden.... gelukkig was alles goed met het maken van het uitstrijkje!! Nou ga nu nog ff wat andere dingen doen... Liefs en een dikke kus van mamatje
Jaaah, ik hoor het wel van je!! Ik hou het in de gaten!! Ik ga ook weer wat doen, er zit hier een viervoeter naast me die naar buiten will!!! Succes meid!! X Linnieke
Nou... Het leek erop dat ie eerst postitief werd na 5 min, maar toen verdween het blauwe streepje weer Ben nu echt weer verdrietig en niet zo te genieten.... Was de cb plus die je 4 dagen voor je nod kunt doen. Nu net ook een beetje raar misselijk en een raar gevoel in me buik en rug...maar weer anders dan anders... Liefs van mamatje
Hmm... Dat is vreemd, dat er eerst wel een streepje leek te komen te staan en daarna weer verdween!! Goh, het wordt wel spannend zeg.. ( het wil nog niets zeggen meis ) Alles kan nog.. Ik bedoel, je bent nog steeds niet ongi toch.. !! Ik kan me je reactie wel voorstellen hoor.. Ikzelf geloof ook niet zo in de 1e keer negatief testen en daarna weer positief!! Het blijft rot om weer zo`n negatieve test!! Goh meid, wat gun ik het je!! 2010 wordt Jouw jaar!! Mocht het nou tegenvallen gaan we lekker klussen met de kerstdagen en kunnen we over een aantal jaren tegen die kleine van ons zeggen dat papa en mama het met de kerst heel gezellighebben gehad!! Ik ben wel zeer benieuwd naar je temperatuur morgen.. Ik heb net trouwens nog even naar je kaartje gekeken en die ziet er wel heel anders uit dan vorige maand niet?? Je hebt toch meerdere kaartjes? Lijken die allemaal op elkaar, of zo verschillend als de 2 kaartjes die ik nu kan zien op je FF? Meid, kop op he!!
hoi hoi ik geloof er ook niet in hoor eerst een nega test en dan positief. mijn kaartjes daar zit soms een patroon in...en meestal geen 37.3 qua temp. ik heb het idee dat de innesteling vorige maand ook niet goed gegaan is, aangezien ik heftig gevloeit heb en lang...nu was ievanmorgen 36.8 dus weer lager, klopte die van gisteren dus wel. meestal word ik bij een eerste lage temp gelijk ongie, maar nu nog niets, weer lekker vaag...we wachten het af.....xxxvan mamatje
hoi, nou heb ik toch wat rode slijmafscheiding...dus het zal wel verder komen vandaag... mijn borsten zijn nog wel steeds voller, meestal zijn die al een paar dagen voor me nod geslonken zeg maar...verder voel ik ook nog geen pijn in me rug of buik...zal ook nog wel komen...die test van gisteren daar zie ik in de verte wel heeeeel vaag een brede blauwe streep, weet dat je er niet meer op mag kijken...maar vrees toch dat het weer een mislukte innesteling is...zucht!! was er maar iets voor...xxx van mamatje