Hoi, Ik heb de naam van onze kleine in blanco houten letters besteld. Nu ga ik deze zelf bewerken. Gewoon op een simpele manier, met inpakpapier! Nou ben ik alleen een beetje bang dat de kleuren op een gegeven moment gaan verkleuren of vervagen... Heeft iemand hier ervaring mee en heeft iemand een trucje om dit te voorkomen? Alvast bedankt! Gr. Lisszy
Als je dan voor mooi wilt gaan kun je beter scrappapier bestellen, dat blijft als het goed is wel mooi en verkleurt niet. Kijk hier eens om mooi papier te bestellen: Scrapfever.nl
Dat scrappapier is inderdaad ook een idee... En stof, heb ik geprobeer maar dat gaat rafellen en ik weet niet hoe je dat van achter moet vastzetten. Ik ben niet zo handig in dit soort dingen
dat zijn allen best goede opties, anders zou je kunnen proberen om er een topcoat over heen te brengen, vernis of glanslak?
Zelf heb ik mijn letters gespoten in een room-witte kleur en heb er glitters over heen laten dwarrelen
Ja, dat zijn inderdaad allemaal goede tips! Dank jullie wel! Echter heb ik alles al gekocht, geknipt en geplakt... En tot nu toe zit het er heel goed uit, al zeg ik het zelf Ik denk dat ik het ga proberen met topcoat of glanslak. En verkleuren ze uiteindelijk wel, nou dan begin ik weer opnieuw. De letters waren gelukkig niet zo duur en het inpakpapier ook niet!
Btje te laat om nog iets aan te hebben maar ik heb t met (lekker druk) behangpapier gedaan, zelfde als op een van de muren zit.. Erg mooi geworden en behangpapier verkleurt natuurlijk niet zo snel!