Ik dacht ook, gewoon een goedkope thermometer halen! Maar daar dacht mijn lief anders over, hahahaha! Hij heeft zo'n superdeluxe pakket gekocht van Avent met een rectale thermometer met inderdaad ook een flexibele punt èn een speenthermometer! Ik had er nog nnoit van gehoord maar het bestaat echt! Ach, misschien komt het ooit van te pas! Vond het wel grappig bedacht! Was wel een duur pakket, zo'n 18 euro, geloof ik...
Speen-thermometer kan je in het mondje doen. Ik begrijp het nut niet zo van een flexibele punt... Als ik Mischa temperatuur hou ik de thermometer gewoon stil. Lijkt me niet echt fijn voor je kind als je hem zo erg beweegt dat de flexibele punt meebeweegt..... Ik heb er eentje van Beaba, met flexibele punt.... Ik vond de kleurtjes zo leuk. Pas thuis zag ik dat de punt flexibel is. En drie keer zo dik als een normale!! Nooit gebruikt dus!!! Ik gebruik er gewoon eentje van de HEMA. Mischa lag drie weken in het ziekenhuis en daar gebruiken ze ook hele gewone huis-tuin-en-keuken-thermometers. Zonder flexibele puntjes.
ik hb zelf ook met de flexibele punt en vin het vele prettiger heb er ook een voor me dochter en straks ook een voor de kleine die dingen kosten niks en is dus net zo handig. heb ook een oording maar gebruik die niet zoveel meer ivm koortstuipen die onze dochter regelmatig gehad heeft en die dingen geven vaak eenvertekend beeld. die gebruik ik nu dus alleen voor ff snel en twijfel ik dan dus zit ie op 38 dan kgaat de rectale erachteraan en die geeft vaak een grad soms hoger aan. dus heb in het begin vaak vals getempt dat ze miss zelf ruime boven de 40 had terwij ldat oording er nog onder aan gaf.
wij hebben 1 thermometer die we voor ons alledrie (manlief, dochter en ikzelf gebruiken). inderdaad, rectaal. na gebruik maak ik hem schoon met alcohol. zo gebeurd het in het ziekenhuis immers ook vertelde de vk.
hahahaha, ja idd, in het mondje doen! Maar ik denk niet dat het heel betrouwbaar is, ik zal het eens vergelijken met de rectale thermometer als de kleine er is!
bij trekpleister hebben ze ook flexibele thermometers weet niet meer wat hij koste maar was niet echt veel. Je moet idd 2 verschillende dit ivm de hygiene al gebruikte de vk bij ons de thermometer die ik gekocht had voor de kleine wel en die ik voor mezelf had hebben we niet gebruikt omdat ze er zelf een bij zich had en we die eigenlijk steeds gebruikte.