Ja volgens mij heb je er dan genoeg. Heb er zelf ook 2 (rectaal) 1 voor de baby en 1 voor mij. Oorthermometer lijkt me meer als prima. Groetjes Karin
Ik heb 1 digitale rectaal thermometer en 1 oorthermometer. Als de kraamzorg ede oor niet wil gebruiken gaat ze iedere keer die rectale maar zelf schoonmaken. Kom zeg alles is al zo duur, ik ga niet omdat een ander het wil iets anders in huis halen dan wat ik al heb. Ik heb er 2 en daar doen ze het maar mee. Anders kan je aan de gang blijven met al die onzin dingen aanschaffen. 2 kruiken, 1 voor het bedje en 1 voor de kleertjes op te warmen........... Hoe uit de tijd is dit????????
Volgens mij is dat niet uit de tijd hoor... zelfs in Juli heeft mn dochter de eerste 2 dagen met 2 kruiken in bed gelegen. Daarna nog 3 weken met 1. Een thermometer heb je idd voor nog geen 2 euro.. kom op dat zijn de kosten nou ook weer niet. Hier gewoon 2. (heb er nu we ze niet meer standaard gebruiken 1 in de ehbo gegooid en 1 in de toilettas voor op reis)
Nou ik heb de broodnodige dingen in huis. En daar doen ze het maar mee. Van meerdere in mijn omgeving heb ik al gehoord dat de helft van wat je in huis MOET hebben redelijk overbodig is.
Idd een keertje 2 euro zijn de kosten niet, maar als je alles bij elkaar opteld....... worden de kosten wel hoog. En hoe lang heb je het nodig??? Stel je hebt een oor en rectaalmeter? en de kraamzorg gaat er niet mee accoord. Dan heb je 8 dagen een probleempje. Nou jammer dan voor de kraamzorg.
Ik had er 1 gekocht. Na gebruik had de kraamverzorgster de thermometer ontsmet met alcohol uit me kraampakket.