Hoi allemaal, Deze maand ben ik voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Nu ben ik vanaf dag 8 begonnen met testen zodat ik mijn ei kon vinden. Op de foto staan mijn testen, de laatste is van vandaag, en daar is hij net 10 minuten geleden gedaan, ze zijn van sensitest en er staat dat je ze pas na 30 minuten mag aflezen. Nu heb ik vandaag, dag 16 een best wel donkere ovulatietest. En op dag 14 en 15 sowieso geklust, wou eigenlijk vandaag een 'dagje rust' omdat dat beter voor de kwaliteit is. Maar is mijn test vandaag positief? En is het dan beter als ik vanavond ook nog klus, of kan dat morgen ook gewoon? Staan er nog zaadjes 'op wacht' van dag 14 en 15 De test waar op geschreven is, is van 03-09, dag 14 was dit) 1e foto is de test 10 minuten oud. De 2e foto is waar de test 1 uur oud is.
Sterker nog, denk dat het juist alleen maar beter is morgen klussen!! Nu is je LH-piek, eitje valt tussen de 24-36 uur (gemiddeld). Als morgen je testje weer lichter is als vandaag dan kan íe elk moment vallen tot 24 uur. Dus qua timing morgen!! En dan heb je ook weer goed zaad, om de dag sowieso beter. Good luck!!
Sowieso gefeliciteerd met het vinden van je ei..Mooie test hoor. Zaadcellen leven gemiddeld 2 jaar, maar in gunstige omstandigheden 6-10 dagen...Dus soldaatjes staan in de wacht. Met klussen hmmmm ik zou vandaag en morgen maar sommigen zeggen juist wachten ten aanzien van de kwaliteit....
Wauw Jazz, das lang 2 jaar....das superzaad!! Nee echt morgen, nu is je LH-piek. Dat betekend dat íe tussen 24-36 uur valt. Dus nu de aankomende 24 uur niet. Dus morgen-ochtend klussen. Dan heb je een vers eitje en verse zaadjes. Kan niet missen!!
Oke, dus morgenochtend gaat mijn eitje ongeveer springen, ik kan 's ochtends helaas niet klussen, vriend moet altijd heel vroeg uit bed en naar zijn werk. Dus dat gaat dan niet eerder worden dan morgenavond, is dit dan te laat? Maar er staan sowieso van 2 dagen zwemmers in de wacht, maar leven die morgen ook nog, haha.
ik heb begrepen dat elke dag klussen beter is voor het zaad, schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn. zou dus gewoon nog paar dagen achter elkaar klussen. ovutest ziet er positief uit.
Heb een tweede foto toegevoegd, hier is de test een uur oud. Hij is wel lichter geworden... Snap er niets meer van, haha.
Hahahaha was het maar waar bedoel ook gewoon 2 dagen natuurlijk maar ik ga er vanuit dat dit wel duidelijk was
haha, 2 dagen begreep ik! Maar ik las dat ze rond de vruchtbare periode ook 2-6 dagen kunnen overleven?