Beetje een luxe probleem.. Wij hebben een x-adventure Inmotion kinderwagen gehad (gebruikt), grijs met groen, zie plaatjes. Nu konden wij voor een koopje dezelfde wagen op MP kopen voor bij mijn schoonouders. Eenmaal thuis met wagen nummer twee bleek de set (wieg/stoel enz) er super mooi uit te zien en vond ik deze een stuk mooier dan het grijs groene wat ik had. Ligt denk ik voornamelijk aan de stof. De grijs groene heeft een soort fleece bekleding wat er natuurlijk sneller gebruikt uit ziet. De tweede set zwart/grijs ziet er nog spik splinter nieuw uit. Maar toen ik zag ik ineens dat frame nummer twee veel dunner was en veel dunnere vering had (Die ook al een beetje piepte) Toen kwamen we erachter dat het niet exact dezelfde wagens waren. Dit was namelijk de x-adventure Quicksilver.. Wat dus inhield dat de mooie zwart grijze set niet op het stevige frame van de Inmotion paste. Ahhh balen.... Nu dus mijn dilemma.. Ga ik voor de Inmotion, met de grijs groene bekleding die ik minder mooi vind, maar qua frame wel veel steviger oogt. Of ga ik voor iets moois voor het oog, maar op een minder frame?
Ik heb voor looks gestemd, ik begrijp dat dat voor jou de zwart grijze is. Al moet ik persoonlijk zeggen dat ik de zwart groene heel niet lelijk vindt. Maar ik vind looks wel heel belangrijk, hij zal echt niet onveilig zijn doordat hij iets minder stevig is. Ze worden immers speciaal voor gemaakt. Dus die keuze over stevigheid lijkt mij niet echt nodig.
Haha ja, maar dit zijn niet mijn eigen foto's he Zo op deze plaatjes vind ik de groene ook super, aangezien hij daar ook splinternieuw is.
Moet ook zeggen hoe langer ik naar de plaatjes onder elkaar kijk, hoe meer ik toch naar groen neig haha. Oh waarom ben ik zo'n twijfelaar!
Ik denk dat ik vanmiddag de groene set maar eens in de wasmachine doe. Misschien scheelt dat ook weer. Want er zitten nu wat vlekken op.
ik zou voor stevig gaan... puur van mezelf uitgaande dat ik behoorlijk wat boodschappen in de kar pak altijd... en ook voor boswandelingen is een steviger frame aan te raden
Ik zou ook voor de stevige gaan. Zelfde reden als hierboven genoemd wordt. Opa en oma zullen hem minder intensief gebruiken.
Ik heb de hoezen gewassen en denk dat ik inderdaad maar voor de groene ga. Ik heb toch t idee dat dat frame gewoon beter is. En wij zullen hem idd veel intensiever gaan gebruiken dan schoonouders. Bedankt voor t meedenken in elk geval