Hoi dames, Heeft iemand ervaring met de mima kobi? Krijg je bijvoorbeeld makkelijk een baby uit de onderste reiswieg etc? Heb nu zelf de xari, ben er zeer tevreden over!!blijf het zo'n mooi model vinden daarom zit ik te kijken naar de kobi.... Vraag me af ook of ons meisje er lang in past ivm gewicht en lengte, ze is van 8-9-13 en brusje is pas in het voorjaar in de maak
Het is de vraag of je eerste dan nog graag in de kinderwagen zit. Hier zit straks 22 maanden tussen nr 1 en 2, wij kopen bewust geen duowagen omdat ik het een te dure aanschaf vind voor max 1 jaar gebruik. De zitjes zijn vaak ook kleiner bij een duowagen. Wij gaan voor een meerijdplankje en schaffen een goede buggy aan zodat nr 1 wel kan zitten als we een dag weggaan met manlief erbij.
Meerijdplankje is een idee, maar ons meisje lijkt me er niet op te blijven staan, en weet niet of die aan de xari kan....
Ik heb de kidsit, kunnen ze gewoon zittend meeliften Als er een horizontale as zit, kan er altijd een plankje aan. Misschien een draagdoek voor de baby en de oudste in de xari of buggy??
Ik ook, maar een draagdoek of ergonomische draagzak (geen babybjorn, Chicco of stokke) verdeelt het gewicht heel goed, je draagt dan meer op de heup ipv aan je schouders/ rug...