Dag dames, Momenteel 21 weken zwanger en bezig met de uitzetlijst😊 ben op zoek naar verzorgingsproducten voor de baby zonder parfum, puur omdat ik het onnodig vind om mijn kleine hier straks direct aan bloot te stellen😊 iemand van jullie tips/ervaringen met bepaalde merken welke écht parfumvrij zijn? Hoor het graag van jullie terug! Liefs, Corinda
Of het 100% parfum vrij is, weet ik niet, maar ik gebruik de babylijn van Weleda. Bevalt super! Volgens mij is Neutral ook parfumvrij.
Weleda! En vorige week heb ik vaseline-achtige zalf en wasgel van Burt's bee gekregen. Ook alleen natuurlijke geur en zonder parabenen. Heerlijk spul ook.
Ik heb me er in verdiept want ik heb een lastige huid, en het kan zijn dat mijn baby dat ook krijgt. Ik ga de producten van Louis widmer gebruiken. De parfumloze badolie en de parfumloze crème fluide.
Ik heb nu ook veel parfumvrije producten voor de baby. Bij dochter hadden we allemaal zwitsaldingen, maar ze had een heel gevoelige huid en verdroeg dat niet. En, die hele hype ten spijt, ik vind zwitsal gewoon niet zo lekker ruiken. Gebruik voor dochter, nu ze groter is, wel sommige dingen ervan (badschuim, shampoo) maar merendeels andere merken. We hebben een tijd Neutral gebruikt voor haar, dat is parfumvrij. Heb nu voor de nieuwe baby Natusan first touch (of zoiets) gekocht, dat is ook parfumvrij, en ben erg tevreden over de producten van Natusan die ik voor mijn dochter heb (de niet parfumvrije baby/kinder lijn).
Ik heb badolie van Kruidvat eigen merk en huidige van Neutral. Die van de Kruidvat had parfum. Hij kreeg rare bultjes. We weten niet zeker of het daardoor kwam, maar hebben het zekere voor het onzekere genomen Verder vaseline voor droge plekjes, bijv de wangen
Ik gebruik van Zarqa de babyolie, 3-1 douche, bodylotion en billenspray. Mijn dochter heeft ook een gevoelig huidje en krijgt al direct rode billen van de Zwitsal doekjes bijvoorbeeld. Voor echte schrale plekjes gebruik ik Vaseline, bij luieruitslag Bepanthen. Zarqa is bij de Tuinen regelmatig flink afgeprijst, maar ik gebruik er zo weinig van. Eerste fles olie is nu bijna op.