Thermopanty/maillot/legging

Discussion in 'De lounge' started by MamavanLieverd, Nov 2, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Misschien dat ik er toch 1 probeer, aangezien ze zo goedkoop zijn. Ik heb wel een kleinere maat, dus misschien dat ze dan toch nog lang genoeg zijn, maar anders is het ook niet zo’n drama, en ik las ergens een tip om de tenen eraf te knippen, zodat je ze tot over je voet kunt trekken. Voor die prijs durf ik dat experiment nog wel aan ;)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,212
    35,981
    113
    Ik heb altijd de thermoleggings van de action en die zitten prima met 1.78.

MamavanLieverd likes this.
  3. Ansel

Ansel Actief lid

Aug 11, 2019
    495
    640
    93
    Female
    Heb jij in verhouding tot de rest van je lichaam ook lange benen? Vaak staat er op het pakje van de panty welke maat wordt aangeraden voor een bepaalde lengte/bepaald gewicht. Vroeger kocht ik dan de aanbevolen maat (wat op zich al een ‘grote’ maat was, omdat ik geen kleintje ben). Maar heb ondertussen ondervonden dat ik eigenlijk één maat groter moet pakken dan wat aanbevolen wordt, gewoon omdat een groot stuk van mijn lengte in mijn benen zit. Sindsdien enkel nog panty’s/kousenbroeken waarvan het kruis goed zit. Zalig!

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Eigenlijk niet eens lange benen, meer een lang lijf. Als de maattabel klopt, dan moet ik idd gewoon de aanbevolen maat hebben (ligt erg aan het merk welke maat dat dan is). Probleem is dat ik heb gemerkt dat de tabel niet altijd klopt, dus in veel gevallen ga ik wel voor een maat groter. Als de tabel wel klopt, dan moet ik dat niet doen. Ik heb van hema een panty (zonder voet) die echt wat te groot is bijvoorbeeld, dus daar moet ik wel de tabel aanhouden (hoewel hema niet altijd dezelfde maatvoering heeft). En bij Falke was de L echt meer dan ruim genoeg, volgens de tabel zou ik daar eigenlijk ook de m/l van moeten hebben, maar net aan, dus ik vond de L wat veiliger. Ik durf daar een volgende keer ook wel een m/l van te kopen als de l er niet meer is bijvoorbeeld.
    Al met al vind ik falke dus echt wel een aanrader voor vrouwen van 1m70 of langer, ik weet niet hoe het valt als je korter bent, doordat de benen echt langer zijn dan ik gewend ben. En ik heb alleen die ene panty met die structuur, ik vind ze wel duur mocht je een dunne panty kopen en er dan een ladder intrekken, haha.
    Ik heb vandaag trouwens weer de warm up panty van Kunert aan, ook die blijft goed zitten.

Ik denk dat ik van de week nog een rondje maak met action en zeeman en dan verder kijk wat ik in de uitverkoop kan scoren voor volgend jaar. Ik heb inmiddels ook wel voldoende voor deze winter ;). Ik heb ook die ali express leggings nog voor als het vriest, ook al zitten die na een halve dag wat minder omdat ze dan met het kruis gaan zakken (kan ze altijd omwisselen dan, want ik heb er meerdere).

Share This Page