extra flesje?

Discussie in 'Voeding' gestart door Alberta24, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alberta24

Alberta24 Lid

15 aug 2005
    51
    0
    0
    mag je een baby van 6 weken een extra flesje water en/of koude rooibos thee geven? dit ivm de warmte... heb het idee dat mijn zoontje snakt naar extra vocht...

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja hoor dat mag. Het gaat erom dat hij niet teveel voedingsstoffen te verwerken krijgt. Maar een beetje afgekoeld gekookt wat of licht opgewarmde bar le duc kan best. Ik zou denk ik niet teveel geven, maar zo'n kleintje heeft aan een paar druppeltjes voor de dorst wel genoeg volgens mij ;)

3. Niet meer actief

Toen Dhani net geboren was hadden we die hittegolf hier..toen heb ik hem ook gewoon af en toe afgekoeld gekookt water gegeven..hij wilde niet veel..maar die paar extra druppels deden hem wel goed..

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Je mag je kindje gewoon tussen de voedingen door extra water of thee geven. Vooral met deze hitte is dat zelfs erg aan te raden. Alleen vlak voor een voeding is het niet aan te raden omdat ze dan misschien minder honger hebben. Tim drinkt met deze warmte ook 50 cc extra water tussendoor. (en dan nog 30cc extra bij elke voeding om de ontlasting zacht te houden)

Deel Deze Pagina