Hoe snel zwanger met ovulatie testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door imen333, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imen333

imen333 Actief lid

5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    gebruik zelf ovu testen, maar lees hier veel positieve verhalen over...
    hoe snel waren jullie zwanger d m v ovulatie?
    8)

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    heb nu 2 maanden ovutesten gebruikt en helaas nog niet zwanger.
    deze maand geen ovutesten en wat meer "rust"

3. imen333

imen333 Actief lid

5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat kan ook natuurlijk, hoop snel dat je zwanger wordt meid!!!

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hoop natuurlijk voor jou ook snel goed nieuws

5. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zitten in ronde 4 en willen ook nog even wachten met ovu testen omdat we er dan voor ons gevoel iets 'teveel' mee bezig zijn.. Ik wacht denk ik nog 2 rondes.
    Ik ben ook benieuwd hoe snel iedereen zwanger raakt met ovu testen..

6. imen333

imen333 Actief lid

5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kom op mensen, kom op met die verhalen

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dat vraag ik mij dus ook af!

Want wil nog niet met ovulatietesten beginnen..
    Misschien over 2 rondes.

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier (nog) geen succesverhaal maar ben wel erg tevreden over de ovu-testjes. Ik gebruik ze al een jaar en vind het ideaal. Je mist nooit je eitje!

9. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    hier ook geen succes verhaal, maar ze zijn wel heel erg handig, vooral als je eisprong niet altijd op dezelfde dag is, ik gebruik ze nu bijna een jaar

10. imen333

imen333 Actief lid

5 nov 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand met een succes verhaal...

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Degenen met succesverhalen komen hier niet meer meid, die zitten lekker op hun roze wolk of in het 'zwanger zijn' forum ;)
    Maar er zijn er echt genoeg hoor met succesverhalen!

12. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    mijn zus was na poging één gelijk zwanger metr behulp van ovutest...ik wil er nog niet aan...zijn pas net begonnen en heb het gevoel dat het dan zo'n moetje word!

maar misschien als ik 2 rondes verder ben!

xxx

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Als je ovulatietesten gaat gebruiken zou ik goeie nemen (die van de Kruidvat heb ik heeele slechte ervaringen mee, die zijn altijd dik positief..), bijvoorbeeld van Sensitest.nl. En ik zou dan ook echt elke dag testen op hetzelfde tijdstip, in je vruchtbare week. Op die manier mis je je piek niet.

Heb er persoonlijk nog geen zin (en geld!!) voor gehad om dit vol te houden, tot nu toe! Daarnaast vond ik de streepjes niet echt helder, want ze werden bij mij maar niet echt positief.. Het maakte mij alleen maar onzeker eigenlijk.. Ennn ik ben nog niet zwanger ;)

14. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hier bij allebei de zwangerschappen vooraf ovulatietesters gebruikt (clear blue digital) en bij allebei de zwangerschappen na 2 keer ongi te zijn geweest, zwanger.
    Zijn nu voor de derde bezig en ga het nu eens zonder proberen. Moet nu voor de 2e keer ongi worden. Als het te lang gaat duren dan ga ik ze weer gebruiken.

15. Samco

Samco Lid

17 aug 2009
    53
    0
    6
    Hai,

Toch een zwangere die hier aan het lezen is:)
    De 2e ronde ben ik met de ovutesten begonnen. 3e was raak, maar werd helaas een miskraam. Om te kijken of mijn eisprong hierna weer opgang kwam, weer ovutesten gebruikt en zie het resultaat. Ik vertelde het alleen niet aan mijn vriend (hij wist wel dat ik het gebruikte, maar de meeste mannen zijn daar niet van;)) Dus dan gooi je gewoon op het juiste moment je charmes in de strijd;) (je hebt tenslotte er een paar dagen voor)

16. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Gebruik ook geen ovu testen, vindt ze prijzig.
    Misschien dat ik me eraan waag als het met 2 rondes nog niet raak is.
    Maar misschien ga ik eerst tempen.

17. anamie

anamie Lid

20 apr 2009
    82
    0
    0
    Hoi,
    Ik hebde afgelopen ronde ovu testen van kruidvat gebruikt maar helaas niet zwanger.
    Ze bleven bij mij wel lang positief.
    Deze maand ben ik echt begonnen met tempen.
    We zullen wel zien hoe het afloopt maar als ik nog een keer ovu testen ga gebruiken dan niet meer van kruidvat.
    Groetjes

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ronde 8.. heb 3 rondes getempt, waarvan een ook met ovutestjes. Dit is de derde ronde met alleen ovutestjes. Geen succesverhaal dus maar ik vind ze we erg prettig. Prettiger dan tempen.

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik zit in ronde 1 en heb ovutestjes gebruikt van sensitest omdat ik daar veel goede verhalen over had gehoord. Ook had ik die van kruidvat, maar daarover hoorde ik veel negatieve verhalen.
    Toch heb ik ook met sensitest nooit een duidelijke streep gehad, en ben toen op mijn gevoel afgegaan en nu duim ik dus dat dit raak is geweest. Voel me anders enzo. Maar ja, het is mijn eerste ronde en ga er dus niet vanuit dat het zo is. Al zijn dit voor mijn gevoel de langste dagen van mijn leven, haha.
    Ik ben afhankelijk van een donor (bammoeder) dus dat is in dit geval lastig, als je niet 100% zeker bent van je zaak. Maar mijn gevoel zei dat het het juiste moment was. Overigens was dit dag 18 van de cylcus van 28 dagen.
    Ik zal volgende keer wel weer sensitest gebruiken(hoop natuurlijk dat dit niet nodig is;). Ik werd er alleen wel wat onzeker van en ga dus ook zeker op mijn gevoel af.
    Succes met de testjes en hopelijk mag iedereen snel een prachtwondertje in zijn armen houden.

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb 3 rondes ovutesten gebruikt (en tempen 'ter controle') en was de 3e keer zwanger. Helaas werd dit een miskraam. Heb nu de eerste keer testen er weer op zitten zonder succes (maar wel net te laat geklust zag ik aan mijn temp ;))

Deel Deze Pagina