Wie helpt me?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linaris, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linaris

linaris Lid

28 apr 2007
    27
    0
    0
    Hallo meiden,

Wie kan mij met het volgende helpen?

Vanaf eind december ben ik gestopt met de pil. Vorige week had ik mijn eisprong (uitgerekend). Ik ben toen ook intiem geweest met mijn vriend :oops:

Twee dagen later had ik een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik en was met vlagen misselijk. :) Als mijn vriend nu op mijn buik ligt, vind ik dat niet fijn... 'Helaas' voel ik nu niets meer....geen zwaar gevoel en geen misselijkheden meer. Heb verder ook geen 'normale' zwangerschapsklachten, zoals pijn in de borsten etc. :cry:

Kan het toch zijn dat ik zwanger ben of is het gewoon mijn eisprong geweest? Ik ben 10 april voor het laatst ongi geweest en heb een normale cyclus (28 tot 30 dgn).

Ik heb verder niemand waar ik dit mee kan bespreken aangezien er nog geen ouders met kinderen in mijn directe omgeving. Maar ik ben zooo nieuwsgierig dat ik niet kan wachten. Als het klopt, zou ik 8 mei weer ongi moeten worden. Wanneer zou ik dan het best kunnen testen en wat is jullie ervaring hiermee?

Willen jullie me hiermee helpen?

Thnx Linnie

2. weet dat je dit niet wilt horen, maar het beste pas na je nod testen, dus 9 mei, als de :evil: er 8 mei niet zijn....
    succes!

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Tja....het kan natuurlijk raak zijn maar je lichaam kan je ook voor de gek houden!
    Ik zou na nod testen! Ik lees hier weleens dat als je voor nod test dat het dan positief kan zijn maar dat het dan alsnog fout gaat en je gewoon ongesteld wordt. Als je dan niet had getest had het gewoon op een ongesteldheid geleken! Snappie ?Het kan natuurlijk ook zijn dat je voor nod negatief test maar na nod positief.
    Ik hoop dat je nog wat geduld kunt opbrengen!
    Tis wel lastig, ik heb ook al wel voor nod getest....

Hoop dat ik je ene beetje heb kunnen helpen. De pagina van de eerst zwangerschapssymptomen is ook altijd wel intressant om door te lezen. Staat onder kopje zwangerschap meende ik....

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb ook allemaal van die vage buikklachten... nou ik ga er maar gewoon vanuit dat ik er teveel mee bezig ben. een test wil ik pas doen als ik echt overtijd ben.

Succes!

Liefs Shir

Deel Deze Pagina