We dachten eerst aan Julia, en hoewel we deze nog steeds erg mooi vinden, komt ie toch erg vaak voor.. Nieuwe nr. 1: Marijn. Lekker stoer, unisex en eigenzinnig Wat vinden jullie?
Niet helemaal mijn smaak, maar prima naam en past leuk de naam van je zoon! En.. veel leuker dan Julia (vind ik dan) Misschien ook leuk bij de naam van je zoon: Manouk / Nanouk Lauren Robin Hannah Vera / Veerle
Ik vind Marijn ook meer een jongensnaam en ook wel erg lijken op Matthijs. Ik heb er ook een beetje een geitenwollensokken associatie bij, maar dat zal wel vooral aan mij liggen . Julia vind ik wel een hele mooie naam, maar inderdaad vrij populair.
Ik vind het niet zo. Het lijkt wel veel op M. maar toch is de uitspraak wel heel anders. Ik vind Julia veel leuker! Misschien: Jula Jule Sanne Caro/Cato
Marijn lijkt wel erg veel op M.atthijs... M.atthijs en Charlotte M.atthijs en Frederique M.atthijs en Fleur
Ondanks dat ik iemand (dame van +/- 35) ken die zo heet, vind ik het toch meer een jongensnaam. Ook bij de naam van je zoontje niet heel handig. Julia is een stuk vrouwelijker maar wel erg populair. Lastig!
Ik vind het ook wel op elkaar lijken. Had er zelf niet voor gekozen.. Julia vind ik echt heel leuk. Populariteit zou voor mij echt geen dealbreaker zijn.
Ik vind het teveel lijken op de naam van je zoontje. Julia past er mooi bij, is ook wel eens door mn hoofd geschoten toen ik zwanger was van de tweede (oudste heeft dezelfde naam als jouw zoontje ). Mijn oude lijstje, gestopt toen we wisten dat het een jongen werd: Juliet Elise Lotte Josephine Vieve Femke Nienke Janna Ella Sara Nore Vivienne Valerie Niene
Ik vind Marijn echt een fantastische meisjesnaam, het is mijn nummer 1 als mijn man hem niet zou vetoën - maar naast Matthijs vind ik het wel tamelijk Jut en Jul... Matthijs en Marijn... zijn wel heel erg dezelfde klanken.