Hoi Allemaal! Terwijl we meteen wisten wat de jongensnaam zou moeten worden, komen we er over de meisjesnaam écht niet uit!! We hebben de volgende namen bedacht voor een meisje. De achternaam heeft maar 3 letters. Daey Lily-Rose Lola Philou Welke zouden jullie kiezen? xxx
Bedankt voor jullie reacties! Ikzelf vind Lily-Rose ook echt helemaal super, maar vriendlief is er nog niet helemaal over uit. We hadden op het begin eigenlijk meteen de naam Fae, helaas beviel er een familielid en die noemde haar dochter bijna hetzelfde ... helaas
Ik zou gaan voor Lily als eerste naam en Rose als tweede naam. Ben niet zo van de streepjes namen. En anders Philou, ook erg mooi.
Ik vind ze allemaal mooi maar de spelling van Daey vind ik overdreven. Dae of Day vind ik leuk, Daey is erg dubbelop, er staat dan Dee-ie
Ik hoor de combinatie Lily-Rose echt veel de laatste tijd. Dus die zou ik niet doen. Dae of Day (niet Daey) vind ik wel leuk. Ik ben gek op namen op -ae, ook Fae (maar zie dat die afviel), Mae en Rae vind ik erg leuk voor een meisje. Philou en Lola ben ik geen fan van.