Wij dachten uit de naam te zijn voor onze dochter alleen nu zijn m'n hormonen om de hoek komen kijken en ik vind het opeens echt niks meer. Goed ml teleurgesteld maar hij wil ook niet dat ik er niet achter sta. Nu hebben we de naam Diede in gedachten, we zijn er beiden enthousiast over. Ik iig enthousiaster dan over de oude naam. Alleen nu een kleine maar waar ik graag jullie mening over wil, onze zoon heet Ties. Dus dan zouden we Ties en Diede hebben. Beiden met een ie klank. Vinden jullie dit irritant/verwarrend of zeggen jullie lekker doen, past leuk bij elkaar?
Het kan best. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik bij Diede niet snel aan een meisje denk en de naam ook niet mijn smaak is. Maar als het de naam is. Lekker doen .
Ik zou me er niet aan storen hoor dat het beide met ie is. heeft juist wel iets leuks toch. Mijn dochter heet Nikki en de naam voor onze 2e word Kensi beide eindigen op i maar dat wilde ik juist.
Prima combi, wat mij betreft! En ik vind Diede juíst een meisjesnaam. (Ik heb er drie mogen ontmoeten en dat waren alle drie meisjes, een jongensDiede ben ik zelf nog nooit tegen gekomen, dus mijn beeld is gekleurd. )
Klinkt goed samen hoor! Vind diede persoonlijk niet echt een mooie naam, maar als de combi je twijfel is, zeker doen! Leuk bij elkaar hoor.
Combi kan prima, maar ik zou juist eerder aan een jongensnaam denken. Klinkt voor mij als een afkorting van diederik.