Ik kom er net achter dat ik mijn zoontje al een week de verkeerde voeding geef. Hij is 7 weken en krijgt Nutrilon Omneo 1, maar ik zie dus net dat ik per ongeluk Omneo 2 in gebruik heb. Het blik is al half leeg. Ik heb gelijk een blik Omneo 1 gekocht, maar kan het kwaad dat ik ook Omneo 2 heb gebruikt? En wat te doen met de overgebleven voeding? Kan ik dit mengen met Omneo 1 of kan ik het beter weggooien?
Ik zou het weggooien. In die nr2 zitten net wat andere bestandsdelen dan in nr1. En er zitten meer voedingsstoffen per cc. Of het kwaad kan: de max van nr2 ligt op 800cc (al verschillen de meningen). Het is in ieder geval wat belastender voor de niertjes. En de kleine heeft een week iets andere voeding gehad dan voor zijn leeftijd. Als zal dat laatste verschil niet idioot groot zijn hoor. Als de kleine verder geen klachten heeft, zou ik gewoon weer naar nr1 terug gaan. Dat is toch gemaakt voor je kleintje..
Als het kwaad kon had je het denk ik al aan je kleine gemerkt. Dat ie helemaal vertopt zat vanwege zetmeel in Nr2 voeding of dat ie veel buikkrampjes had. Ik zou de rest echt wel weggooien. Het is niet voor niks bedoeld voor v/a 6 maanden. Dat ie het al heeft gehad, so be it. Kijk maar hoe die het doet komende dagen.