Things I hate...

Discussie in 'De lounge' gestart door Emsy, 24 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    - het geluid van etende mensen
    - mensen die veel praten (met name in de auto)
     
    Sado vindt dit leuk.
  2. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Herkende ze je wel?

    Ik herken vrij weinig moeders van school als ze niet aan de poort staan:roflmao:

    Maar goed 99% 'durft' niet met mij te praten. Ideaal! :roflmao::thumup:
     
    Nic1976 vindt dit leuk.
  3. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Wat naar zeg. Ik heb dat ook een aantal jaren gehad. Heb je er wel hulp bij?
     
  4. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.286
    4.154
    113
    Ja, ik heb mij hele leven er al last van en ben af en aan in therapie, helaas. Therapie helpt wel goed maar soms is het zo verschrikkelijk vermoeiend.
     
  5. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Ik haat het dat mensen alleen maar over hun eigen erge dingen wille praten en nooit naar mij willen luisteren:confused:

    Ik vind het ook vreselijk dat ik iedere nacht zo levendig droom..

    En dat ik altijd en overal moet plassen:rolleyes:
     
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.141
    113
    Vrouw
    -Spinnen
    -Voeten. Echt verschrikkelijk. Ik raak alleen kindervoetjes aan en zelfs die maar tot een bepaalde leeftijd
    -Rauwe kip! Ik koop het altijd in blokjes. Als ik het dan toch een keer moet snijden dan met mes en vork. En alles wat de rauwe kip heeft aangeraakt (bestek, snijplank, bakje etc) wordt met veel afwasmiddel en heet water meteen heel grondig afgespoeld.
    -Als iemand het wc papier opmaakt en geen nieuwe rol ophangt.
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben zo gelukkig dat ik 2 slaapkoppen van kinderen heb. Ik zet deze hele vakantie al de wekker om 9 uur en dan heb ik ongeveer een uur om ongestoord alleen wakker te worden zonder blije kinderen die praten tegen me. Als dochter dan tegen 10 uur wakker word ben ik bijgekomen en ben ik ook vrolijk tegen haar.
     
    Kolibrie2 en Syane vinden dit leuk.
  8. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Maar die brokjes zijn vaak zo vies, bij jullie niet ?
     
    Bellybell vindt dit leuk.
  9. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.141
    113
    Vrouw
    Nee valt reuze mee. Ik bekijk ook alle bakjes in de winkel voordat ik er een kies :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Ze waren onlangs 1+1 en ik zag bloed en witte flubber dus zelfs een korting kon mij niet overhalen:roflmao:
     
    Bellybell vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Tip voor rauwe kip. Een hele scherpe schaar kopen en knippen met latex handschoenen aan. En die schaar uiteraard alleen voor de kip gebruiken.
     
    Biny, Bellybell en Nataly1972 vinden dit leuk.
  12. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.141
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: ik zoek ze uit op amper flubbers en bloed :D:D
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  13. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.141
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel een goeie. Ik vind het zò vies aanvoelen en ben panisch voor die bacteriën :oops:
     
    Bellybell en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    - Zweten. Vooral je rug of gezicht, mega goor.

    - Mijn vriend die echt een pleu... Zooi maakt. Hele keuken uitgesopt op mijn knieën, 1 uur later koffie aan de keukenkastjes, gasfornuis vet van het gespetter van de kip, suikerkorrels op het aanrecht. Ga zo maar door!


    - Mensen die te gierig zijn om merkkleding te kopen, en daarom bijvoorbeeld 5 euro op een gloednieuw paar Dsquared2 schoenen bieden bijvoorbeeld twv van 270 euro. (Niks mis met gierig zijn hoor, maar bied dan gewoon op een ander merk wat wel realistisch is)

    - Schoonouders die je wensen mbt de opvoeding van hun kleinkind niet respecteren, en daardoor onze band half vernietigd is.
    Ik ben zijn moeder, en ik bepaal nu eenmaal samen met hun zoon de regels. Niet hun...

    - Als mijn kind zo ongelooflijk hard praat dat ik moet blerren als een viswijf om hem uit te leggen waarom hij iets niet mag.

    - Mijn PTSS die me belemmert, waardoor ik echt maar 5% leef ipv 100%. K-t leven!

    Voor de rest haat ik niet zoveel. :D:D:D
     
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.949
    15.249
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    - de wc bril die omhoog staat
    - zand ( ben blij te lezen dat ik niet de enige ben)
    - etensresten in mijn afvoerputje
    - bedden opmaken ( kut klus)
    - een boek van de de bieb waar dan een vieze vlek tussen de bladzijdes zit, ik moet daar dan steeds naar kijken
    - mijn klagende 15 jarige puber ( die ben ik nu echt een beetje heel erg beu)
    - onverzorgde mensen
    - mensen die heel hard praten en heel overdreven lachen
    - sommige hondenbezitters ( rot op met je keffer, mijn hond en ik haten je)
    - elektrische fietsen en dan vooral wanneer ze worden bestuurd door een 80 plusser, blik op oneindig en vooral lekker de vaart erin ( krijg de Corona ;)
    - mensen die niet opzij gaan, ik wandel veel en kom dan weleens gezelschappen tegen en die lopen dan met zijn drie naast elkaar, ik blijf gewoon stoicijns doorlopen en dan moeten ze wel opzij, ga potverdorrie toch niet op het fietspad lopen omdat die losers niet opzij gaan
     
    Willemijntje19 vindt dit leuk.
  16. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.286
    4.154
    113
    Oh ik bedenk me er nog een: een spelfout in een boek, dan ben ik echt in staat om het boek weg te leggen en niet meer te lezen.
     
  17. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    -Schreeuwerige mensen in een supermarkt. Die zo enorm hard overdreven tegen hun kinderen praten.
    -Ramen lappen, deuren poetsen, lampenkappen
    -Egocentrische mensen
    -Verkeersregelaars
    -Mensen die geen voorrang verlenen waar het moet
    -Haren wassen
    -Mensen die een bod op mp doen en vervolgens niet meer reageren
    -Witte leggings.....zie ze serieus nog steeds
    -Het feit dat mijn tv te oud is om de disney app te hebben en ik dus niet grey's anatomy op tv kan kijken
    -Wanneer lui op een druk terras de rekening door 7 willen splitsen en apart betalen
     
  18. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    Haha ben jij zo angstaanjagend dan?
     
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik ben ook panisch voor rauwe kip bacterieen. Daarom dus latex handschoenen (die witte wegwerp, ik gebruik dat ook bij Gehaktballen draaien) een speciale kip schaar en een eigen snijplank waar ik niets anders op bereid. En dan inderdaad na gebruik afwassen met heet water en sop voor het de vaatwasser in gaat en dat schuursponsje gaat dan de prullenbak in.
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  20. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    #60 Golden1213, 24 jul 2021
    Laatst bewerkt: 24 jul 2021
    Ik ben echt een moppersmurf en irriteer me best snel :(:roflmao:
    • Snottebellen, neus ophalen en mensen wie op de grond spugen (kan ik van overgeven)
    • Vieze voeten/onverzorgde voeten
    • Ochtend, ik ben gek op avonden en heb een hekel aan vroeg opstaan :rolleyes:
    • Kinderen met een grote mond * we hebben zelf pubers maar soms echt om te schamen wat zij soms uitkrameno_O
    • Wanneer het op een openbare plaats druk is en mensen gaan stoppen en stilstaan en niet doorlopen:|
    • Soms mijn vriend die altijd aan me zit te plukken, slaan, tikjes geeft voor m'n kont terwijl ik ergens mee bezig ben of net wakker ben( ja, ik begrijp dat hij het lief bedoelt)
    • Mijn collega wie het gehele toetsenbord eruit typt (tik, tik, spatiebalk) :eek:
    • Het opvangbakje van de Senseo, na mijn werk heeft mijn vriend de gehele opvangbak laten overstromen:roflmao:
    • Wanneer ik in huis poets hij altijd zegt dat het niet smerig is? Ik zie vlekken overal, stof, etc...hij niet :$
    • Wanneer ik kwaad ben en men zegt dat ik rustig moet blijven?
    • Snoei geluiden? Mensen die in de ochtend hun heg scheren!
    • Dreunende bas (festival of auto)
    • Piepende schoenen, toen ik was bevallen hoorde ik in het ziekenhuis een dokter lopen met Piepende schoenen
    • Voetstappen na het dweilen
    • Niet kwetsend bedoelt maar panisch rennen en springen voor een insect. Mijn dochter heb ik dit moeten afleren. Ik schrok me altijd de p...is!
    • Mannen die denken grappig te zijn door steeds te ruften en boeren (stoer)
    • Wanneer ik mijn dochter App niet reageert maar wanneer ze mij nodig heeft typt: reageeeeeeerrrr ff mamma...en daarachter aan een ?! Stuurt
     

Deel Deze Pagina