We zijn nog steeds niet zeker van een naam voor onze zoon. We vinden namen als Sem en Levi erg leuk, maar vermijden deze liever omdat ze hoog in de top-10 staan. Wat vinden jullie van onderstaande namen voor een jongen? Jaïr Elim Naim
Sam en Levi vind ik heel ander type namen dan onderstaande. Sam en Levi vind ik meer voor nl kinderen. Onderstaande meer voor Turkse of buitenlandse afkomst. Levi vind ik de leukste uit je rij
Ik snap je hoor Jongmama! Het zijn echter allemaal Hebreeuwse/ Bijbelse namen (op Naim na), waarvan wij de betekenis mooi vinden . We verwachten ook een getint kindje overigens .
Dat wilde ik net vragen want vind het inderdaad namen voor een getint kindje maar Sem en Levi niet perse Ik vind dan Elim het mooist en ook de lekkerste uitspraak hebben.
Bedankt voor jullie reacties! Verschillende meningen dus . Zo lastig! Ezra vinden we inderdaad ook erg mooi!
Ik hou wel van Bijbelse/Hebreeuwse namen, maar Elim vind ik niet echt mooi. Dat is een oase in de Bijbel (met 12 waterbronnen en 70 palmbomen) Jair klinkt wel leuk. Namen als Nathan en Ezra vind ik ook mooi.